W dbaniuo bezpieczeństwonie macie sobie równych

Dodatkowa ochronaWeryfikacjabehawioralna

Bezpłatnaochrona ekspertówCyberRescue

Ustaw bezpiecznelimity płatnościna zakupach online

W dbaniu o bezpieczeństwo tego co ważne, nie macie sobie równych!

I to właśnie dla was w aplikacji Moje ING1 jest Strefa bezpieczeństwa z dodatkowymi, innowacyjnymi zabezpieczeniami.

Rób swoje, bezpieczniej! 

Zaloguj się do Mojego ING 

i poznaj Strefę bezpieczeństwa


Nie jesteś naszym klientem? 

Otwórz konto osobiste  

i chroń lepiej swoje finanse w Moim ING - najlepszej aplikacji bankowej2

dowiedz się więcej o kontach

Dodatkowo możesz: 

Włączyć alerty i raporty BIK - będziesz otrzymywać ostrzeżenia przed wyłudzeniem.

Ubezpieczyć swoje zakupy - skorzystaj z ubezpieczenia Moja Ochrona i kupuj bezpiecznie w sieci.

Ustalić metody autoryzacji płatności - możesz zdecydować, w jaki sposób autoryzować transakcję. 

Być na bieżąco z alertami bezpieczeństwa - poznaj najnowsze metody cyberoszustów.

Zapoznać się ze wskazówkami bezpiecznego bankowania na telefonie.

Jeśli to wszystko Ci się podoba, będzie nam miło, jak zostaniesz naszym klientem

Otwórz konto osobiste 

dowiedz się więcej o kontach

Wolisz założyć konto na selfie3 w aplikacji Moje ING? Proszę bardzo:

   

Na tej stronie znajdziesz informacje o używanych przez nas nazwach handlowych usług banku i terminach, które im odpowiadają zgodnie z przepisami prawa.

Rozwiń
  • Prowadzenie konta – to - prowadzenie rachunku płatniczego – usługa polegająca na prowadzeniu rachunku płatniczego na rzecz konsumenta, umożliwiająca przechowywanie środków pieniężnych konsumenta oraz wykonywanie transakcji płatniczych, łącznie z usługą otwarcia lub zamknięcia rachunku płatniczego konsumenta.
  • Przelew krajowy – to - polecenie przelewu - usługa, o której mowa w art. 3 ust. 4 ustawy o usługach płatniczych, z wyłączeniem polecenia przelewu wewnętrznego, polecenia przelewu SEPA i polecenia przelewu w walucie obcej.
  • Przelew wewnętrzny – to - polecenie przelewu wewnętrznego – usługa inicjowana przez płatnika polegająca na umożliwieniu przekazania środków pieniężnych między rachunkami płatniczymi prowadzonymi przez tego samego dostawcę.
  • Stałe zlecenie – to - zlecenie stałe – usługa inicjowana przez płatnika polegająca na cyklicznym przekazywaniu środków pieniężnych w określonej wysokości z rachunku płatniczego płatnika na rachunek płatniczy odbiorcy.
  • Przelew przez system bankowości internetowej Moje ING na Twoje konto osobiste w ING Banku Śląskim – to - polecenie przelewu wewnętrznego – usługa inicjowana przez płatnika polegająca na umożliwieniu przekazania środków pieniężnych między rachunkami płatniczymi prowadzonymi przez tego samego dostawcę.
  • Przelew na Twoje konto w dowolnym banku – to - polecenie przelewu - usługa, o której mowa w art. 3 ust. 4 ustawy o usługach płatniczych, z wyłączeniem polecenia przelewu wewnętrznego, polecenia przelewu SEPA i polecenia przelewu w walucie obcej.
  • Polecenie przelewu SEPA – to przelew europejski - usługa inicjowana przez płatnika polegająca na umożliwieniu przekazania środków pieniężnych w euro z rachunku płatniczego płatnika na rachunek płatniczy odbiorcy, jeżeli obaj dostawcy lub jeden z dostawców wykonują działalność na obszarze jednolitego obszaru płatności w euro (SEPA)
  • Polecenie przelewu w walucie obcej – to - przelew walutowy - usługa inicjowana przez płatnika polegająca na umożliwieniu przekazania środków z krajowego rachunku płatniczego płatnika u dostawcy na krajowy rachunek płatniczy odbiorcy u dostawcy w walucie innej niż złoty oraz euro
  • Płatności kartą za granicą – to - transgraniczna transakcja płatnicza przy użyciu karty debetowej do płatności bezgotówkowych – usługa polegająca na wykonywaniu bezgotówkowych transakcji płatniczych przy użyciu karty debetowej na terytorium innego państwa członkowskiego z fizycznym wykorzystaniem karty oraz bez fizycznego wykorzystania karty.
  • Wypłaty kartą za granicą – to - transgraniczna transakcja płatnicza przy użyciu karty debetowej do płatności gotówkowych – usługa polegająca na wypłacie środków pieniężnych z rachunku płatniczego konsumenta na terytorium innego państwa członkowskiego za pomocą urządzenia umożliwiającego taką wypłatę lub w placówce dostawcy.
  • Wpłata gotówkowa – to - wpłata gotówki – usługa polegająca na wpłacie gotówki na rachunek płatniczy konsumenta za pomocą urządzenia umożliwiającego taką wpłatę lub w placówce dostawcy.
  • Wypłata gotówkowa – to - wypłata gotówki – usługa polegająca na wypłacie gotówki z rachunku płatniczego konsumenta za pomocą urządzenia umożliwiającego taką wypłatę lub w placówce dostawcy.
  • Bankowość internetowa Moje ING lub system bankowości internetowej, Aplikacja Moje ING lub aplikacja Moje ING mobile – to - usługa bankowości elektronicznej – usługa polegająca na dostępie do rachunku płatniczego przez Internet, umożliwiająca sprawdzenie salda rachunku płatniczego, zmianę limitów dla płatności bezgotówkowych i transakcji dokonywanych przy użyciu karty debetowej lub złożenie innego rodzaju dyspozycji do rachunku.
  • Limit zadłużenia w koncie – to - kredyt w rachunku płatniczym - usługa polegająca na udzieleniu kredytu w rachunku oszczędnościowo-rozliczeniowym, który umożliwia dysponowanie środkami pieniężnymi w wysokości przekraczającej saldo zgromadzone na rachunku oszczędnościowo-rozliczeniowym konsumenta.
  • Sporządzenie zestawienia transakcji płatniczych – to - wyciąg z konta - usługa inicjowana przez płatnika polegająca na sporządzeniu przez dostawcę prowadzącego rachunek płatniczy zestawienia transakcji wykonanych w ramach rachunku płatniczego w danym okresie, w postaci papierowej albo elektronicznej.

Moje ING to nazwa handlowa usługi bankowości elektronicznej ING Banku Śląskiego, a aplikacja Moje ING – jest jej wersją na urządzenia mobilne.

2 Zwycięzca w konkursie „Instytucja Roku 2022” w kategorii „Najlepsza aplikacja mobilna” oraz 1. miejsce w kategorii „Bankowość mobilna” w konkursie Mobile Trends Awards.

3„Zakładanie konta przy użyciu Selfie” - wideoweryfikacja z wykorzystaniem kamery w telefonie, czyli zdalna identyfikacja nowego klienta oparta na metodach biometrycznych. Porównujemy w niej rysy twarzy użytkownika z tymi na zdjęciu dowodu tożsamości.

Weryfikacja behawioralna

To dodatkowe zabezpieczenie, kóre sprawdza, czy na pewno Ty korzystasz ze swojej bankowości internetowej. Zabezpieczy Cię np. gdy oszuści przechwycą Twój login i hasło. Włączysz to 1 kliknięciem i korzystasz za darmo. Dowiedz się więcej.

Jak włączyć?

1. Zaloguj się do Mojego ING w aplikacji na telefonie lub na komputerze.

icon A jeśli nie jesteś naszym klientem, to napierw Otwórz konto osobiste i chroń lepiej swoje finanse w Moim ING1 - najlepszej aplikacji bankowej2

2. Wejdź do Strefy bezpieczeństwa w sekcji "Usługi" i włącz dodatkowe zabezpieczenie przed cyberoszustami - wyraź zgodę na weryfikację behawioralną.

Limity transakcyjne

Gdy np. planujesz większe zakupy, ustaw odpowiedni limit i zmniejsz go po zakupach. Zmiany są bezpłatne. Dowiedz się więcej o limitach transakcyjnych.  

Gdzie zmianiać limity? 

1. Zaloguj się do Mojego ING w aplikacji na telefonie lub na komputerze.

icon A jeśli nie jesteś naszym klientem, to napierw Otwórz konto osobiste i chroń lepiej swoje finanse w Moim ING1 - najlepszej aplikacji bankowej2

2. Wejdź do Strefy bezpieczeństwa w sekcji „Usługi” - Limity transakcyjne. 

3. Ustaw nowy limit dla karty, przelewów i BLIKA.

Włącz również powiadomienia push

Poinformujemy Cię o każdej zmianie na koncie (przelewie, wypłacie z bankomatu, zapłacie kartą). Wejdź do Strefy bezpieczeństwa w sekcji „Usługi” - Powiadomienia na telefon (push) - Zmień. Więcej o powiadomieniach przeczytasz w centrum pomocy.

CyberRescue

Skorzystaj z bezpłatnego wsparcia ekspertów bezpieczeństwa firmy CyberRescue - zadbają o Twoje bezpieczeństwo w Internecie np. na portalach aukcyjnych, czy w sklepach internetowych. Dowiedz się więcej.

Jak aktywować usługę?

1. Zaloguj się do Mojego ING, następnie wejdź do Strefy bezpieczeństwa w sekcji „Usługi” - CyberRescue.

icon A jeśli nie jesteś naszym klientem, to napierw Otwórz konto osobiste i chroń lepiej swoje finanse w Moim ING1 - najlepszej aplikacji bankowej2

2. Zapoznaj sie z warunkami i wygeneruj kod.

3. Następnie zostaniesz przekierowany na stronę firmy CyberRescue - wypełnij formularz i wpisz wygenerowany wcześniej kod. 

4. Po pozytywnej weryfikacji przez firmę CyberRescue, dostaniesz SMS-a oraz maila z komunikatem powitalnym. 

Usługa CyberRescue jest dostępna do wyczerpania puli kodów dostępu i świadczona jest przez firmę Cyber Rescue sp. z o.o. Zapoznaj się z regulaminem

Tymczasowa blokada karty

Nie wiesz co się stało z Twoją kartą? Planujesz ją zostawić np. w hotelu? Możesz czasowo zablokować kartę w Moim ING. Dzięki temu nikt nie będzie mógł nią płacić. Dowiedz się więcej.

Jak tymczasowo zablokować kartę?

1. Zaloguj się do Mojego ING w aplikacji na telefonie lub na komputerze. 

icon A jeśli nie jesteś naszym klientem, to napierw Otwórz konto osobiste i chroń lepiej swoje finanse w Moim ING1 - najlepszej aplikacji bankowej2

2. Wejdź do Strefy bezpieczeństwa w sekcji „Usługi” - Blokowanie i zastrzeganie. 

3. Wybierz kartę, którą chcesz czasowo zablokować. W ciągu 30 dni możesz ją odblokować bez konsekwencji.

W Moim ING prosto zastrzeżesz swoje dokumenty oraz kartę płatniczą. Dowiedz się więcej

 

Sprawdzaj dokładnie nadawcę wiadomości i czy dane się zgadzają.  Szczególnie uważaj na zamieszczone linki. Dowiedz się więcej

 

Zadzwoń do znajomego i upewnij się, że to on prosi Cię o przysługę, a nie oszuści. Dowiedz się więcej

 

Zanim wpiszesz login i hasło, upewnij się, że jesteś na właściwej, bezpiecznej stronie logowania. W Moim ING nigdy nie wymagamy podawania loginu wraz z pełnym hasłem do bankowości.  Dowiedz się więcej

 

Nie otwieraj mejli od nieznanych nadawców i dołączonych załączników. Jeśli dostaniesz podejrzanego mejla, np. z urzędu - wyjaśnij najpierw sprawę. Zadzwoń do urzędu na numer podany na jego stronie internetowej. Dowiedz się więcej