Badanie satysfakcji
Dialog pozwala nam zmieniać się na lepsze. Czytamy opinie, analizujemy je, sprawdzamy nasze słabe i mocne strony. Zamiast czasochłonnej i skomplikowanej ankiety zadajemy tylko kilka pytań, w tym najważniejsze: Czy poleciłbyś nasz bank zaprzyjaźnionym firmom lub partnerom biznesowym?
Badanie przeprowadzamy razem z instytutem badawczym IPSOS.
Pytanie i działanie
- Ankieta jest krótka. Zajmuje nie więcej niż 2 minuty
- Codziennie wysyłamy maile i gromadzimy odpowiedzi
- To więcej, niż badanie - po otrzymaniu od Ciebie informacji o niskim poziomie zadowolenia analizujemy jego przyczyny
Twój głos się liczy
Stałe monitorowanie satysfakcji (NPS) jest kluczowym elementem pomiaru efektywności naszych działań i stałym elementem naszej kultury organizacyjnej. Pracujemy na wynikach tego badania, łączymy go z pozostałymi źródłami wiedzy, by finalnie móc podjąć najlepsze działania i poprawiać jakość obsługi.
Jak wygląda badanie
W badaniach wykorzystujemy metodologię Net Promotor Score (NPS)
- ING Bank Śląski wdrożył ją jako jeden z pierwszych banków na polskim rynku
- Naprawdę słuchamy tego, co masz do powiedzenia!
- Na bieżąco analizujemy wyniki ankiet, rozmów, czytamy komentarze
- Poprawiamy nasze produkty i usługi
Uważaj na oszustów
Ankiety wysyłamy z następujących adresów mejlowych:
- twojaopinia-ing2e@badanie.ing.pl
- twojaopinia-ing2b@badanie.ing.pl
- twojaopinia-ingwb@badanie.ing.pl
Jakikolwiek inny adres powinien wzbudzić czujność. Nasz mejl zawiera link do badania, który wygląda tak https://q.ipsos.pl/moja-opinia/(tu ciąg znaków). Zwróć zwłaszcza uwagę na człon adresu https://q.ipsos.pl. Jeśli nie występuje w adresie lub się różni choć jedną literą - nie korzystaj z niego. W badaniu nie pytamy o Twoje dane, a jedynie o Twoje doświadczenia z nami i o ocenę naszych usług. Jeśli w formularzu natrafisz na prośbę o podanie jakichkolwiek swoich danych - nie podawaj ich.
Przeczytaj więcej o metodach oszustów.
Dziękujemy, że dzielisz się z nami swoim doświadczeniem.