Badanie satysfakcji

Dialog pozwala nam zmieniać się na lepsze. Czytamy opinie, analizujemy je, sprawdzamy nasze słabe i mocne strony. Zamiast czasochłonnej  i skomplikowanej ankiety zadajemy tylko kilka pytań, w tym najważniejsze: Czy poleciłbyś nasz bank zaprzyjaźnionym firmom lub partnerom biznesowym?

Badanie przeprowadzamy razem z instytutem badawczym IPSOS.

Pytanie i działanie

  • Ankieta jest krótka. Zajmuje nie więcej niż 2 minuty
  • Codziennie wysyłamy maile i gromadzimy odpowiedzi
  • To więcej, niż badanie - po otrzymaniu od Ciebie informacji o niskim poziomie zadowolenia analizujemy jego przyczyny

Twój głos się liczy

Stałe monitorowanie satysfakcji (NPS) jest kluczowym elementem pomiaru efektywności naszych działań i stałym elementem naszej kultury organizacyjnej. Pracujemy na wynikach tego badania, łączymy go z pozostałymi źródłami wiedzy, by finalnie móc podjąć najlepsze działania i poprawiać jakość obsługi.

Jak wygląda badanie

W badaniach wykorzystujemy metodologię Net Promotor Score (NPS)

  • ING Bank Śląski wdrożył ją jako jeden z pierwszych banków na polskim rynku 
  • Naprawdę słuchamy tego, co masz do powiedzenia!
  • Na bieżąco analizujemy wyniki ankiet, rozmów, czytamy komentarze
  • Poprawiamy nasze produkty i usługi

Uważaj na oszustów

Ankiety wysyłamy z następujących adresów mejlowych: 

  • twojaopinia-ing2e@badanie.ing.pl 
  • twojaopinia-ing2b@badanie.ing.pl
  • twojaopinia-ingwb@badanie.ing.pl

Jakikolwiek inny adres powinien wzbudzić czujność. Nasz mejl zawiera link do badania, który wygląda tak https://q.ipsos.pl/moja-opinia/(tu ciąg znaków).  Zwróć zwłaszcza uwagę na człon adresu https://q.ipsos.pl. Jeśli nie występuje w adresie lub się różni choć jedną literą - nie korzystaj z niego. W badaniu nie pytamy o Twoje dane, a jedynie o Twoje doświadczenia z nami i o ocenę naszych usług. Jeśli w formularzu natrafisz na prośbę o podanie jakichkolwiek swoich danych - nie podawaj ich.

Przeczytaj więcej o metodach oszustów.

Dziękujemy, że dzielisz się z nami swoim doświadczeniem.