Jak aktywować aplikację Moje ING mobile?
Czego potrzebujesz do aktywacji aplikacji?
- Jeśli masz dostęp do bankowości internetowej - przygotuj PESEL, login i hasło. Zapytamy Cię o wybrane znaki hasła.
Login znajdziesz np. na umowie o korzystanie z systemów bankowości internetowej.
Jeśli nie pamiętasz hasła, możesz ustawić nowe.
- Jeśli nie masz dostępu do bankowości internetowej - możesz go otrzymać np. po założeniu konta. Mozesz to zrobić w aplikacji. Pobierz aplikację, załóż konto, a następnie aktywuj aplikację.
Instrukcja krok po kroku:
- Pobierz aplikację na swój telefon.
- Przejdź do sklepu z aplikacjami na swoim telefonie i wyszukaj: „Moje ING mobile".
- Kliknij ikonę aplikacji w sklepie, a następnie - przycisk pobierania.
- Otwórz Moje ING mobile na telefonie.
Kliknij „Aktywuj Moje ING” i postępuj zgodnie z instrukcją aktywacji. - Wpisz login.
- Wpisz PESEL.
- Wpisz nazwisko panieńskie matki.
- Nadaj hasło do bankowości internetowej, jeśli go jeszcze nie masz.
- Nadaj PIN, którym będziesz logować się do aplikacji.
Jeśli aktywujesz aplikację na drugim lub kolejnym urządzeniu, poprosimy Cię o podanie kodu PIN. - Możesz ustawić logowanie odciskiem palca.
Jeśli Twój telefon ma taką funkcję. Potwierdź aktywację kodem do autoryzacji z SMS-a.
Prześlemy go na numer telefonu wskazany przez Ciebie do autoryzacji.
Poprosimy Cię jeszcze o dodatkową autoryzację.
W trakcie automatycznego połączenia telefonicznego usłyszysz 4-cyfrowy kod. Nie przekazuj go nikomu. Wpisz go w aplikacji mobilnej, tylko na swoim urządzeniu.Gotowe! Możesz korzystać z aplikacji.
• Jeśli utracisz telefon, możesz szybko usunąć go z listy zaufanych urządzeń. Listę tę znajdziesz w sekcji Ustawienia - Aplikacja mobilna w Moim ING.
• Może się zdarzyć, że to my usuniemy telefon z listy. Robimy to np. gdy długo nie korzystasz z aplikacji w telefonie.
Dowiedz się więcej o możliwościach i funkcjach aplikacji Moje ING mobile