Nie działają mi powiadomienia (push), co mam zrobić?
Sprawdź w ustawieniach aplikacji oraz telefonu, czy masz włączone powiadomienia PUSH.
W aplikacji zrobisz to tak:
- zaloguj się
- w swoim profilu wybierz sekcję Ustawienia - Aplikacja mobilna - Powiadomienia na telefon (push).
- Wybierz Zmień, a następnie zaznacz, jakie powiadomienia chcesz otrzymywać
Ustawienia telefonu
Poniżej przykład jak włączyć nasze powiadomienia na telefonach z systemem Android.
Krok 1. Idź do: Ustawienia - Aplikacje – Zarządzaj aplikacjami – Aplikacja Moje ING
Krok 2. W sekcji Uprawnienia wybierz zakładkę Powiadomienia
Krok 3. Przesuń suwak Wyświetl powiadomienia w prawo (tak żeby suwak był koloru niebieskiego)
Jeśli powiadomienia nadal nie działają, skontaktuj się z naszą infolinią.