Nie działają mi powiadomienia (push), co mam zrobić?

Sprawdź w ustawieniach aplikacji oraz telefonu, czy masz włączone powiadomienia PUSH. 

W aplikacji zrobisz to tak:

  • zaloguj się
  • w swoim profilu wybierz sekcję Ustawienia - Aplikacja mobilna -  Powiadomienia na telefon (push).
  • Wybierz Zmień, a następnie zaznacz, jakie powiadomienia chcesz otrzymywać

Ekran Powiadomienia na telefon push - nie wysyłamy powiadomień (zmień)

Ustawienia telefonu

Poniżej przykład jak włączyć nasze powiadomienia na telefonach z systemem Android.

Krok 1. Idź do: Ustawienia - Aplikacje – Zarządzaj aplikacjami – Aplikacja Moje ING

Krok 2. W sekcji Uprawnienia wybierz zakładkę Powiadomienia

Krok 3. Przesuń suwak Wyświetl powiadomienia w prawo (tak żeby suwak był koloru niebieskiego)

 

Jeśli powiadomienia nadal nie działają, skontaktuj się z naszą infolinią.