Jak wnioskować o restrukturyzację zobowiązań?
W Moim ING:
- Zaloguj się do Mojego ING. Jeśli złożysz wniosek w Moim ING, szybciej dostaniesz decyzję. Jeśli nie masz Mojego ING lub masz zobowiązanie wspólnie z drugą osobą lub masz kredyt w ING Banku Hipotecznym, wniosek złożysz w naszej placówce.
- Przejdź do wniosku o zmianę warunków spłaty – restrukturyzację. Jak możesz znaleźć wniosek na poszczególnych produktach?
- Wypełnij wniosek i poczekaj na decyzję. Do każdego produktu wniosek składasz oddzielnie. Poprosimy Cię o zatwierdzenie wniosku kodem SMS. Po przekazaniu wniosku do analizy otrzymasz od nas SMS. Jeżeli poprosimy Cię w nim o kontakt telefoniczny − koniecznie oddzwoń.
- Zatwierdź zmiany warunków spłaty. Po otrzymaniu decyzji pozytywnej zatwierdź dokumenty, które przekażemy do Mojego ING. Otrzymasz od nas SMS z informacją, gdy dokumenty będą już gotowe.
W placówce bankowej:
- Złóż wniosek w placówce bankowej. Przyjdź do placówki bankowej i złóż wniosek o zmianę warunków spłaty -restrukturyzację. Możesz go wypełnić na miejscu lub pobrać jeden z formularzy poniżej. Pamiętaj, że wniosek musi być wypełniony i podpisany przez wszystkich kredytobiorców.
- Oczekuj na decyzję. Po przekazaniu wniosku do analizy otrzymasz od nas SMS. Jeżeli poprosimy Cię w nim o kontakt telefoniczny − koniecznie oddzwoń.
- Zatwierdź zmiany. Po otrzymaniu decyzji pozytywnej o zmianie warunków spłaty otrzymasz SMS z zaproszeniem do placówki bankowej. Udaj się tam we wskazanym terminie i podpisz wymagane dokumenty.
Pamiętaj, że podpis muszą złożyć wszyscy kredytobiorcy. Kiedy przyjmiemy wniosek, otrzymasz od nas SMS. Jeżeli w SMS-ie poprosimy Cię o kontakt telefoniczny − koniecznie oddzwoń.