Wnioski 500+ i 300+

9 lip 2019

Od 1 lipca borykaliśmy się z awarią, a następnie częściową niedostępnością wniosków o świadczenia 500+ i 300+. 4 lipca przywróciliśmy pełną dostępność wniosków w bankowości Moje ING i w aplikacji Moje ING mobile.

  • Na wszelkie pytania i reklamacje staramy się odpowiadać na bieżąco, jednak ze względu na ich ilość, nie zawsze się to udaje. Prosimy o cierpliwość.

Najczęstsze pytania:

Mojego urzędu GOPS/MOPS nie ma na liście we wniosku 500+. Co zrobić?

Może się zdarzyć, że dany GOPS/MOPS/OPS jest przypisany do innego miasta, np. powiatowego. Jeśli nie widzisz swojej miejscowości na liście, sprawdź adres urzędu na jego stronie internetowej np. jeśli jesteś z Jastkowa, siedzibą Twojego urzędu są Sierakowice.

Dostałam kilka UPO do tego samego wniosku. Co mam teraz zrobić? Czy muszę wyjaśniać w MOPS dlaczego złożyłam wniosek 3 razy?

Nie musisz nic robić. UPO jest potwierdzeniem, że Twój wniosek trafił do urzędu. W razie jakichkolwiek nieścisłości urząd sam się z Tobą skontaktuje.


Przepraszamy Was za utrudnienia
Zespół ING Banku Śląskiego


Dowiedz się więcej:

 

Zobacz także