Badanie satysfakcji
Wraz z agencją badawczą IPSOS na bieżąco monitorujemy poziom zadowolenia z usług naszego banku. Dlatego wysyłamy do klientów maila z prośbą o ocenę swoich doświadczeń w ankiecie.
Szanujemy Twój czas, dlatego zamiast czasochłonnego i skomplikowanego wywiadu zadajemy tylko kilka pytań, w tym najważniejsze:
Czy poleciłbyś nasz bank swojemu przyjacielowi lub rodzinie?
Chcemy poznać Twoją opinię na nasz temat:
- Jakie są Twoje dotychczasowe doświadczenia z ING Bankiem Śląskim?
- Czy spełniamy Twoje oczekiwania?
- Jak nas oceniasz?
W tym jednym prostym pytaniu zawiera się cała prawda o nas: Czy jesteśmy na tyle dobrzy, żebyś chciał o nas dobrze mówić? Jeśli nie, chcemy dążyć do doskonałości i zmieniać się na lepsze.
Pytanie i działanie
Badanie, w którym możesz wziąć udział, jest inne niż tradycyjne badania satysfakcji Klienta:
- badanie jest krótkie - wypełnienie ankiety nie zajmuje więcej niż 2 minuty
- badanie prowadzone jest w sposób ciągły - dzień po dniu wysyłamy ankiety do różnych Klientów i zbieramy odpowiedzi
- to nie tylko badanie - natychmiast po otrzymaniu od Ciebie informacji o braku satysfakcji postaramy się z Tobą skontaktować i wyjaśnić sprawę
Twój głos się liczy
- naprawdę słuchamy tego, co masz do powiedzenia!
- na bieżąco sprawdzamy wyniki ankiet, rozmów, czytamy komentarze
- robimy wszystko, żeby poprawiać nasze produkty i usługi
Metodologia badania
Przy badaniu satysfakcji Klientów korzystamy z metodologii Net Promotor Score:
- ING Bank Śląski wdrożył ją jako jeden z pierwszych banków na rynku polskim
- Twój głos dociera do wszystkich pracowników Banku
- codziennie obserwujemy, jak zmienia się wskaźnik lojalności
Więcej o badaniu Net Promoter Score (NPS) na Wikipedii.
Uważaj na oszustów!
Złodzieje mogą wykorzystać e-mail podszywając się pod bank, by wyłudzać Twój dostęp do bankowości internetowej. Dlatego otrzymując taką wiadomość, pamiętaj:
- badanie NPS realizujemy wspólnie z IPSOS, jedną z największych agencji badawczych w Polsce. Jeśli masz wątpliwości co do pochodzenia wiadomości, skontaktuj się z nami przed podjęciem jakichkolwiek działań.
- ankiety wysyłamy z adresu e-mail twojaopinia-ing@badanie.ingbank.pl. Jakikolwiek inny adres nadawcy powinien wzbudzić Twoją czujność.
- nasz e-mail zawiera link do badania w postaci https://q.ipsos.pl/ING/Moja-opinia/{tu ciąg znaków}. Zwróć zwłaszcza uwagę na człon adresu https://q.ipsos.pl. Jeśli nie występuje w adresie lub się różni choć jedną literą - nie korzystaj z niego!
- w badaniu nie pytamy o Twoje dane, a jedynie o Twoje doświadczenia z nami, o ocenę naszych usług. Jeśli w formularzu natrafisz na prośbę o podanie jakichkolwiek swoich danych - nie podawaj ich.
Dziękujemy za Twoją ocenę
Każdego dnia staramy się, by nasze usługi spełniały Twoje oczekiwania. Dziękujemy za dzielenie się z nami swoją oceną. Dzięki niej wiemy, co działa dobrze, a nad czym powinniśmy jeszcze popracować. I to właśnie robimy.