Badanie satysfakcji

Wraz z agencją badawczą IPSOS na bieżąco monitorujemy poziom zadowolenia z usług naszego banku. Dlatego wysyłamy do klientów maila z prośbą o ocenę swoich doświadczeń w ankiecie.

Szanujemy Twój czas, dlatego zamiast czasochłonnego i skomplikowanego wywiadu zadajemy tylko kilka pytań, w tym najważniejsze:

Czy poleciłbyś nasz bank swojemu przyjacielowi lub rodzinie?

Chcemy poznać Twoją opinię na nasz temat:

  • Jakie są Twoje dotychczasowe doświadczenia z ING Bankiem Śląskim?
  • Czy spełniamy Twoje oczekiwania?
  • Jak nas oceniasz?

W tym jednym prostym pytaniu zawiera się cała prawda o nas: Czy jesteśmy na tyle dobrzy, żebyś chciał o nas dobrze mówić? Jeśli nie, chcemy dążyć do doskonałości i zmieniać się na lepsze.

Pytanie i działanie

Badanie, w którym możesz wziąć udział, jest inne niż tradycyjne badania satysfakcji Klienta:

  • badanie jest krótkie - wypełnienie ankiety nie zajmuje więcej niż 2 minuty
  • badanie prowadzone jest w sposób ciągły - dzień po dniu wysyłamy ankiety do różnych Klientów i zbieramy odpowiedzi
  • to nie tylko badanie - natychmiast po otrzymaniu od Ciebie informacji o braku satysfakcji postaramy się z Tobą skontaktować i wyjaśnić sprawę

Twój głos się liczy

  • naprawdę słuchamy tego, co masz do powiedzenia!
  • na bieżąco sprawdzamy wyniki ankiet, rozmów, czytamy komentarze
  • robimy wszystko, żeby poprawiać nasze produkty i usługi

Metodologia badania

Przy badaniu satysfakcji Klientów korzystamy z metodologii Net Promotor Score:

  • ING Bank Śląski wdrożył ją jako jeden z pierwszych banków na rynku polskim
  • Twój głos dociera do wszystkich pracowników Banku
  • codziennie obserwujemy, jak zmienia się wskaźnik lojalności

Więcej o badaniu Net Promoter Score (NPS) na Wikipedii.

Uważaj na oszustów!

Złodzieje mogą wykorzystać e-mail podszywając się pod bank, by wyłudzać Twój dostęp do bankowości internetowej. Dlatego otrzymując taką wiadomość, pamiętaj:

  • badanie NPS realizujemy wspólnie z IPSOS, jedną z największych agencji badawczych w Polsce. Jeśli masz wątpliwości co do pochodzenia wiadomości, skontaktuj się z nami przed podjęciem jakichkolwiek działań.
  • ankiety wysyłamy z adresu e-mail twojaopinia-ing@badanie.ingbank.pl. Jakikolwiek inny adres nadawcy powinien wzbudzić Twoją czujność.
  • nasz e-mail zawiera link do badania w postaci https://q.ipsos.pl/ING/Moja-opinia/{tu ciąg znaków}. Zwróć zwłaszcza uwagę na człon adresu https://q.ipsos.pl. Jeśli nie występuje w adresie lub się różni choć jedną literą - nie korzystaj z niego!
  • w badaniu nie pytamy o Twoje dane, a jedynie o Twoje doświadczenia z nami, o ocenę naszych usług. Jeśli w formularzu natrafisz na prośbę o podanie jakichkolwiek swoich danych - nie podawaj ich.

Więcej o metodach oszustów

Dziękujemy za Twoją ocenę

Każdego dnia staramy się, by nasze usługi spełniały Twoje oczekiwania. Dziękujemy za dzielenie się z nami swoją oceną. Dzięki niej wiemy, co działa dobrze, a nad czym powinniśmy jeszcze popracować. I to właśnie robimy.