Co zrobić, gdy nie przychodzi SMS z kodem do autoryzacji?
Jeśli nie otrzymujesz SMS-a z kodem autoryzacyjnym:
- sprawdź, czy Twoja skrzynka odbiorcza nie jest przepełniona
- wyłącz i włącz telefon
- upewnij się, że numer telefonu do autoryzacji transakcji się zgadza. Znajdziesz go w Moim ING w swoim profilu w sekcji Ustawienia – Bezpieczeństwo – Dostęp do bankowości – Telefon autoryzacyjny
- skontaktuj się z operatorem Twojej sieci komórkowej.
Jeśli masz aplikację Moje ING
Możesz w niej autoryzować część transakcji. Także tych zlecanych w Moim ING na komputerze - bez czekania na kod SMS i przepisywania go. Dowiedz się więce o autoryzacji mobilnej
Jesteś pełnomocnikiem do konta firmowego i próbujesz odblokować dostęp lub zmienić hasło?
SMS nie dojdzie. Jeśli jesteś pełnomocnikiem, wspólnikiem lub reprezentantem do konta firmowego, odblokowanie dostępu lub nadanie nowego hasła do bankowości - możesz zrobić tylko w oddziale. Znajdź oddział z obsługą przedsiębiorców
Jeśli jesteś pełnomocnikiem szczególnym firmy - nie masz uprawnień do odblokowania i nadania hasła do bankowości. Może to zrobić tylko właściciel firmy.