Zastrzeganie kart

Szybko, aby chronić swoje pieniądze - jeśli karta się zgubiła, skradziono Ci ją albo nieuprawniona osoba ma jej dane
Wygodnie - w aplikacji Moje ING - w szczegółach karty
Bezpiecznie - potwierdzimy zastrzeżenie karty powiadomieniem push lub SMS-em oraz Wiadomością w Moim ING

Nie możesz skorzystać z Mojego ING?

  • Nie musisz pamiętać numeru karty - specjalista Cię poprowadzi.

    Koszt połączenia wg stawek operatora.

    Infolinia dostępna 24/7

    Kartę możesz zastrzec także w Systemie Zastrzegania Kart pod numerem +48 828 828 828.

Co po zastrzeżeniu karty

  • Zastrzeżoną kartą nikt nie zapłaci ani nie wypłaci pieniędzy.
  • W Moim ING karta zmieni status na Zastrzeżona.
  • Przejmujemy pełną odpowiedzialność za nieuprawnione transakcje kartą powyżej 50 EUR. W przypadku transakcji na niższą kwotę - złóż reklamację.
  • Nawet jeśli karta się odnajdzie, nie będzie ponownie działać - zamów nową kartę w Moim ING.

Nie masz jeszcze aplikacji Moje ING?
 

Pobierz Moje ING mobile

Czasowa blokada karty

Planujesz zostawić kartę w hotelu? Twoja karta zapodziała się gdzieś w domu? Możesz czasowo zablokować kartę w aplikacji Moje ING.

  • Zablokowaną kartą nikt nie może płacić
  • Na odblokowanie karty masz 30 dni - zrobisz to w Moim ING
  • Jeśli nie odblokujesz karty, automatycznie ją zamkniemy.

Zaloguj się i zablokuj kartę

Zaginął Twój telefon z aplikacją Moje ING mobile?

Jak najszybciej usuń go z listy Zaufanych urządzeń.
Możesz to zrobić na dowolnym urządzeniu.

  1. 1

    Zaloguj się do Mojego ING

  2. 2

    Przejdź do listy Zaufanych urządzeń

    Znajdziesz ją w swoim profilu w części Aplikacja mobilna.  Usuń zagubiony telefon z listy Zaufane urządzenia.

  3. 3

    Gotowe!

    Gdyby telefon się znalazł, możesz ponownie aktywować na nim aplikację - postępuj zgodnie z instrukcją aktywacji.

Chcesz zastrzec dowód osobisty?
 

Sprawdź, jak zastrzec dokumenty