Nie możesz skorzystać z Mojego ING?
-
Nie musisz pamiętać numeru karty - specjalista Cię poprowadzi.
Koszt połączenia wg stawek operatora.
Infolinia dostępna 24/7
Kartę możesz zastrzec także w Systemie Zastrzegania Kart pod numerem +48 828 828 828.
Co po zastrzeżeniu karty
- Zastrzeżoną kartą nikt nie zapłaci ani nie wypłaci pieniędzy.
- W Moim ING karta zmieni status na Zastrzeżona.
- Przejmujemy pełną odpowiedzialność za nieuprawnione transakcje kartą powyżej 50 EUR. W przypadku transakcji na niższą kwotę - złóż reklamację.
- Nawet jeśli karta się odnajdzie, nie będzie ponownie działać - zamów nową kartę w Moim ING.
Nie masz jeszcze aplikacji Moje ING?
Pobierz aplikację Moje ING
Czasowa blokada karty
Planujesz zostawić kartę w hotelu? Twoja karta zapodziała się gdzieś w domu? Możesz czasowo zablokować kartę w aplikacji Moje ING.
- Zablokowaną kartą nikt nie może płacić
- Na odblokowanie karty masz 30 dni - zrobisz to w Moim ING
- Jeśli nie odblokujesz karty, automatycznie ją zamkniemy.
Zaginął Twój telefon z aplikacją Moje ING mobile?
Jak najszybciej usuń go z listy Zaufanych urządzeń.
Możesz to zrobić na dowolnym urządzeniu.
-
1
Zaloguj się do Mojego ING
-
2
Przejdź do listy Zaufanych urządzeń
Znajdziesz ją w swoim profilu w części Aplikacja mobilna. Usuń zagubiony telefon z listy Zaufane urządzenia.
-
3
Gotowe!
Gdyby telefon się znalazł, możesz ponownie aktywować na nim aplikację - postępuj zgodnie z instrukcją aktywacji.
Chcesz zastrzec dowód osobisty?
Zobacz także
-
Jak chronić swoją kartę
Sprawdź o czym warto pamiętać.
-
Bezpieczeństwo bankowości internetowej
Poznaj podstawowe zasady bezpieczeństwa.
-
Co robić, gdy stracisz portfel z kartami i dokumentami
Sprawdź, jak się zabezpieczyć przed konsekwencjami takiego zdarzenia.
-
Zgłoś wyjazd poza Unię Europejską
Dzięki temu możesz uniknąć niepotrzebnej blokady karty z powodów bezpieczeństwa.