Co robić, gdy w Moim ING pojawiają się komunikaty o błędzie?
Najpierw sprawdź, czy masz połączenie z internetem. Jeśli tak, a problem nadal występuję - skorzystaj z wskazówek poniżej.
Jeśli korzystasz z aplikacji:
- odinstaluj ją, a następnie zainstaluj jeszcze raz i ponownie aktywuj.
Jeśli korzystasz z przeglądarki:
- upewnij się, że masz jej aktualną wersję
- skorzystaj z innej przeglądarki lub przejdź do trybu incognito
- wyczyść pliki cookies
- wyczyść historię przeglądania
- sprawdź, czy Twój program antywirusowy nie blokuje dostępu.
Sprawdź, jakie przeglądarki rekomendujemy
Jak wyczyścić pliki cookies
W każdej chwili możesz zmienić ustawienia plików cookie w Twojej przeglądarce, w tym usunąć ciasteczka oraz zablokować możliwość ich ponownej instalacji. W zależności od wykorzystywanej przez Ciebie przeglądarki, opcja usunięcia lub cofnięcia zgody na instalacje plików cookies może się różnić. Poniżej znajdziesz linki do przykładowych instrukcji.
Dowiedz się:
- jak wyczyścić pliki cookies dla przeglądarki Chrome
- jak wyczyścić pliki cookies dla przeglądarki Edge
- jak wyczyścić pliki cookies dla przeglądarki Firefox
- jak wyczyścić pliki cookies dla przeglądarki Opera
- jak wyczyścić pliki cookies dla przeglądarki Safari
Jak wyczyścić historię przeglądania
Dowiedz się:
- jak wyczyścić historię przeglądania dla przeglądarki Chrome
- jak wyczyścić historię przeglądania dla przeglądarki Edge
- jak wyczyścić historię przeglądania dla przeglądarki Firefox
Polityka prywatności
Zapoznaj się z Polityką Prywatności Banku oraz politykami prywatności zaufanych partnerów:
- Polityka prywatności Google
- Polityka prywatności Adobe
- Polityka prywatności Tradedoubler
- Polityka prywatności Gemius
- Polityka prywatności Khoros
- Polityka prywatności Facebook (Meta)
Jak wyłączyć/włączyć obsługę ciasteczek?
W dowolnym momencie możesz również zmienić ustawienia zgód na ciasteczka – kliknij i dostosuj swoje zgody na cookies.
Jeżeli masz jakieś pytania dotyczące polityki cookie, napisz do nas.