Co robić, gdy w Moim ING pojawiają się komunikaty o błędzie?

Najpierw sprawdź, czy masz połączenie z internetem. Jeśli tak, a problem nadal występuję - skorzystaj z wskazówek poniżej.

Jeśli korzystasz z aplikacji:

  • odinstaluj ją, a następnie zainstaluj jeszcze raz i ponownie aktywuj.

Jeśli korzystasz z przeglądarki:

  • upewnij się, że masz jej aktualną wersję 
  • skorzystaj z innej przeglądarki lub przejdź do trybu incognito
  • wyczyść pliki cookies
  • wyczyść historię przeglądania 
  • sprawdź, czy Twój program antywirusowy nie blokuje dostępu. 

Sprawdź, jakie przeglądarki rekomendujemy


Jak wyczyścić pliki cookies

W każdej chwili możesz zmienić ustawienia plików cookie w Twojej przeglądarce, w tym usunąć ciasteczka oraz zablokować możliwość ich ponownej instalacji. W zależności od wykorzystywanej przez Ciebie przeglądarki, opcja usunięcia lub cofnięcia zgody na instalacje plików cookies może się różnić. Poniżej znajdziesz linki do przykładowych instrukcji.  

Dowiedz się:


Jak wyczyścić historię przeglądania

Dowiedz się:


Polityka prywatności

Zapoznaj się z Polityką Prywatności Banku oraz politykami prywatności zaufanych partnerów:

Jak wyłączyć/włączyć obsługę ciasteczek?

W dowolnym momencie możesz również zmienić ustawienia zgód na ciasteczka – kliknij i dostosuj swoje zgody na cookies.


Jeżeli masz jakieś pytania dotyczące polityki cookienapisz do nas.