Zgłoś wypłatę, jeśli potrzebujesz więcej niż:
- 50 tys. złotych
- 5 tys. euro
- 5 tys. dolarów amerykańskich
- 1 tys. funtów brytyjskich.
Nie musisz zamawiać gotówki dla mniejszych sum.
Jak zgłosić wypłatę dużej gotówki w Moim ING
Gotówkę do odbioru w punkcie obsługi kasowej zamówisz w aplikacji i bankowości internetowej Moje ING z pomocą Asystenta, który poprowadzi Cię krok po kroku.
-
1
Zaloguj się do Mojego ING
Zapoznaj się z zasadami awizacji gotówki i zaakceptuj je.
-
2
Wybierz konto
Wskaż konto, z którego chcesz wypłacić większą gotówkę. Podaj miejscowość, punkt obsługi kasowej i wpisz kwotę. Wybierz dzień odbioru pieniędzy.
-
3
Otrzymasz potwierdzenie zgłoszenia
Podsumowanie zamówienia znajdziesz w Wiadomościach w Moim ING.
-
4
Gotowe!
Odbierz zamówioną gotówkę w wybranym wcześniej punkcie obsługi kasowej. Pamiętaj, że jeśli tego nie zrobisz, pobierzemy opłatę.
Sprawdź wysokość opłat
Wypłata a zastrzeżony PESEL
Jeśli wypłacasz więcej niż 13 998 zł. (lub równowartość tej kwoty w walutach obcych), właściciel konta, z którego zostaną pobrane pieniądze, nie może mieć zastrzeżonego PESEL-u w momencie wypłaty gotówki. W przeciwnym wypadku:
- nie wypłacimy Ci gotówki
- zablokujemy możliwość wypłaty większej gotówki w niż 13 998 zł na 12 godzin.
Pytania i odpowiedzi
-
Jeśli potrzebujesz mniejszej kwoty, skorzystaj z jednego z naszych bankomatów.
Jeśli zdarzy się, że w którymś z nich zabraknie gotówki, skorzystaj z innego lub odczekaj trochę. Ewentualne problemy z wypłatami wynikają jedynie z przyczyn logistycznych - przy wzmożonej liczbie wypłat nie zawsze nadążamy na bieżąco uzupełniać banknoty w bankomatach.
Gotówkę możesz również wypłacić w jednej z naszych placówek bankowych z obsługą kasową. Pamiętaj, że jeśli potrzebujesz większej kwoty, musisz ją wcześniej zamówić.
Nie musisz gromadzić gotówki. Pamiętaj, że możesz płacić bezgotówkowo, np. za pomocą karty lub BLIKA.
-
Gdy PESEL właściciela konta jest zastrzeżony:
- Właściciel konta indywidualnego z zastrzeżonym numerem PESEL - w jednym dniu, ze wszystkich swoich kont osobistych może wypłacić łącznie trzykrotność minimalnego wynagrodzenia w PLN lub równowartość tej kwoty w walutach obcych. Według stanu na 1 stycznia 2025 r. jest to 13.998 zł.
- Powyżej tej kwoty nie wypłacimy gotówki ani właścicielowi konta ani pełnomocnikowi do tego konta.
- Gdy konto jest wspólne, sprawdzamy zastrzeżenie PESEL-u dla każdego ze współwłaścicieli z osobna. Współwłaściciel konta, którego PESEL nie jest zastrzeżony, może korzystać z konta bez ograniczeń.
- Jeżeli współwłaściciel ma zastrzeżony PESEL obowiązują go takie same limity co właściciela rachunku. Limity współwłaścicieli konta nie sumują się.
- Limit wypłat jest wspólny dla właściciela konta i pełnomocnika do konta. Gdy właściciel ma zastrzeżony PESEL i nie wypłacał gotówki, pełnomocnicy do konta mogą łacznie wypłacić maksymalnie trzykrotność minimalnego wynagrodzenia w PLN lub równowartość tej kwoty w walutach obcych.
- Jeżeli właściciel konta lub pełnomocnik próbował wypłacić kwoty powyżej limitu i stwierdziliśmy, że PESEL właściciela konta jest zastrzeżony, to kwotę powyżej limitu możemy wypłacić dopiero po 12 godzinach od momentu, gdy cofnie zastrzeżenie numeru PESEL.
-
Bez wcześniejszego zgłaszania, w placówce bankowej z obsługą kasową możesz wypłacić do:
- 50 tys. zł
- 5 tys. euro
- 5 tys. dolarów amerykańskich
- 1 tys. funtów brytyjskich.
-
Kwotę lub termin odbioru gotówki możesz zmienić najpóźniej do 15:00 w dniu roboczym poprzedzającym wypłatę. Zmianę zgłosisz na infolinii lub bezpośrednio w placówce bankowej, do której zamówiono gotówkę.
Podczas odbioru gotówki możesz:
- zwiększyć kwotę wypłaty maksymalnie o 50 tys. zł, 5 tys. euro, 5 tys. dolarów amerykańskich lub 1 tys. funtów brytyjskich
- dowolnie zmniejszyć kwotę wypłaty.
Pamiętaj, by o chęci zmiany poinformowac naszego pracownika jeszcze przed realizacją wypłaty.
-
Awizowaną wypłatę możesz anulować najpóźniej do 15:00 w dniu roboczym poprzedzającym wypłatę. Możesz to zrobić:
- w Moim ING - zaloguj się i przejdź do Pomocy i kontaktu, a następnie wpisz „anulowanie zamówionej gotówki”
- przez infolinię pod numerem +48 32 357 00 69 (Koszt połączenia według stawek operatora)
- w punkcie obsługi kasowej, w którym zaplanowana była Twoja wypłata.
Jeśli nie anulujesz swojego zamówienia w terminie, pobierzemy opłatę.
-
Tak, możesz zamówić większą kwotę przez infolinię pod numerem +48 32 357 00 69 (dostępna 24/7).
Koszt połączenia według stawek operatora.
-
Zgłoś wypłatę w Moim ING, przez infolinię lub w punkcie obsługi kasowej najpóźniej do 11:00 w dniu roboczym, jeśli chcesz odebrać pieniądze w następnym dniu roboczym. Zamówienie zgłoszone po 11:00 możesz odebrać po 2 dniach roboczych.
Zamówioną gotówkę odbierzesz w godzinach otwarcia punktu obsługi kasowej.
-
Jeśli chcesz wypłacić EUR, USD lub GBP, zgłoś wypłatę najpóźniej do godziny 11:00 w Moim ING, przez infolinię lub w punkcie obsługi kasowej. Pieniądze odbierzesz za 2 dni robocze. Zamówienie zgłoszone po 11:00 możesz odebrać po 3 dniach roboczych.
Możesz również skorzystać z kantoru wymiany walut.
-
Twoje pieniądze są bezpieczne. Wszystkie depozyty w Polsce do kwoty 100 tys. euro są objęte stuprocentową gwarancją Bankowego Funduszu Gwarancyjnego.
-
Maksymalnie możesz wypłacić 10 000 zł kartą i 10 000 zł BLIKIEM. Łącznie jednego dnia w bankomacie wypłacisz 20 000 zł - bez wizyty w placówce bankowej i bez wcześniejszej awizacji.
Pamiętaj, aby wcześniej ustawić odpowiednie limity wypłat.
Więcej o wypłatach z bankomatów
Więcej o wypłatach BLIKIEM -
Jeśli nie odbierzesz zadeklarowanej kwoty w wybranym dniu i nie anulujesz zgłoszonej wypłaty, pobierzemy z Twojego konta opłatę w wysokości:
- 150 zł - jeśli jesteś klientem indywidualnym, niezależnie od waluty zgłoszonej wypłaty
- 200 zł - jeśli jesteś przedsiębiorcą i wypłata jest w polskiej walucie
- 300 zł - jeśli jesteś przedsiębiorcą i wypłata dotyczy waluty obcej
- 300 zł - jeśli jesteś klientem korporacyjnym, niezależnie od waluty zgłoszonej wypłaty.
-
Skorzystaj z czatu w Moim ING - wybierz Pomoc i kontakt (ikona dymka ze znakiem zapytania), a następnie wpisz „awizacja”. Możesz też zgłosić wypłatę na infolinii lub w placówce bankowej.
Dużą gotówkę możesz odebrać w punkcie obsługi kasowej
Mniejsze kwoty wypłacisz bez awizacji w naszych bankomatach.