Dwie inicjatywy ING wyróżnione w Rankingu 30x30

17 paź 2019

Kampania „Czy my Polacy mamy ze sobą coś wspólnego? Nie widać. Bo to powietrze” oraz Videotłumacz języka migowego znalazły się w rankingu projektów biznesu, które miały największą wartość dla społeczeństwa w mijającym 30-leciu.

Kampania „Czy my Polacy mamy ze sobą coś wspólnego? Nie widać. Bo to powietrze” miała na celu zachęcenie Polaków do proaktywnej postawy na rzecz czystego powietrza. Videotłumacz służy do komunikacji z klientami posługującymi się językiem migowym. Z jego pomocą, jako pierwszy bank w Polsce rozpoczęliśmy pilotaż obsługi osób niesłyszących.

Organizatorem rankingu jest ośrodek THINKTANK, a jego koordynatorem Forum Odpowiedzialnego Biznesu. Eksperci, którzy na co dzień zajmują się społeczną odpowiedzialnością biznesu, wybrali łącznie 60 najlepszych projektów społecznych biznesu - po 30 ogólnopolskich i lokalnych. Nasze inicjatywy znalazły się w kategorii projektów ogólnopolskich. Obie listy zostały ogłoszone 10 października 2019 r. podczas konferencji „Społeczne wyzwania biznesu po 30 latach gospodarki wolnorynkowej w Polsce”, która odbyła się w Ministerstwie Inwestycji i Rozwoju.

Zobacz także