Popularne funkcje aplikacji Moje ING, z których korzystacie najczęściej

Bank w telefonie to super sprawa. W aplikacji Moje ING załatwisz najważniejsze sprawy bankowe i nie tylko - od ręki, bez kolejek i wychodzenia z domu. Nic dziwnego, że tak chętnie bankujecie z nami online.

Sprawdzenie salda, generowanie kodów BLIK - z czego najczęściej lubisz korzystać w Moim ING?

Przedstawiamy 5 Waszych ulubionych funkcji aplikacji banku, bez których trudno byłoby się obyć!

1. Jak sprawdzić saldo? Jednym kliknięciem

Jeśli chodzi o własny budżet, każdy lubi trzymać rękę na pulsie. Sprawdzanie stanu konta to zdecydowanie najczęściej wykonywana czynność w bankowości elektronicznej i mobilnej.

Z Moim ING mobile dowiesz się, ile masz na koncie, za pomocą jednego kliknięcia - wystarczy, że ustawisz pokazywanie salda na ekranie startowym aplikacji. Widzisz konkretną kwotę lub procent z ustalonej przez siebie kwoty. 

Jeśli zalogujesz się do Mojego ING, zobaczysz pełny obraz swoich finansów

W sekcji "Dzisiaj" sprawdzisz stan dostępnych środków na koncie osobistym, oszczędnościowym czy inwestycyjnym.

Bez problemu sprawdzisz też historię transakcji za wybrany okres, np. poprzedni rok lub tylko ostatni miesiąc. Dzięki filtrowaniu i szybkiej wyszukiwarce łatwo połapiesz się w swoich wydatkach.

A gdyby mieć podgląd wszystkich kont w jednym miejscu?

Lubisz mieć porządek w finansach? W Moim ING możesz zobaczyć podgląd także kont z innych banków. Zobacz, jak działa agregator kont

icon

Chcesz wiedzieć o wszystkich ruchach na koncie?

Włącz powiadomienia na telefon (tzw. pushe). Pamiętaj, żeby włączyć je w ustawieniach swojego telefonu i w aplikacji Moje ING - wejdź w "Ustawienia" i "Aplikacja mobilna". Wybierz w powiadomieniach na telefon, dla których kont lub kart chcesz widzieć informacje o transakcjach.

2. Skróty na ekranie startowym aplikacji banku

Bez logowania możesz nie tylko sprawdzić stan konta. W aplikacji Moje ING mobile za jednym kliknięciem wygenerujesz też kod BLIK albo wyślesz szybki przelew między swoimi kontami (np. z oszczędnościowego na osobiste).

Jak ustawić własne skróty na ekranie startowym?

  1. Otwórz aplikację i kliknij „Dodaj skrót” w prawym dolnym rogu ekranu.
  2. Podaj PIN lub potwierdź logowanie odciskiem palca.
  3. Wybierz jedną z ośmiu funkcji, do których chcesz mieć dostęp bez logowania.
  4. Kliknij „Potwierdź” – i już!

Skróty możesz dowolnie edytować w każdej chwili – wystarczy, że przytrzymasz palcem skrót i przesuniesz go w inne miejsce lub usuniesz.

3. Jak zrobić przelew? Online 

Szybkie, proste i bezpieczne – takie są przelewy z Moim ING.W aplikacji banku możesz szybko zlecić przelew między swoimi kontami lub do innych banków.

Nie musisz nawet wprowadzać wszystkich danych odbiorcy – jeśli masz już tę transakcję w historii, wpisz pierwsze kilka liter, a system podpowie Ci nadawcę. Ty tylko podajesz kwotę i zatwierdzasz przelew kodem SMS.

Moje ING to wygodny sposób na płacenie rachunków – z komputera albo z telefonu. Z Moim ING na pewno opłacisz je też na czas. Jeśli co miesiąc robisz taki sam przelew, aplikacja zapamięta powtarzającą się transakcję i przypomni Ci o niej następnym razem. Możesz też po prostu ustawić stałe zlecenie, a rachunki będą płacić się same.

4. Darmowy wyciąg z konta

W ING Banku Śląskim dbamy o środowisko, więc wyciągi z konta w formie papierowej udostępniamy tylko na Wasze życzenie i za dodatkową opłatą.Możesz pobrać wyciąg z konta w wersji elektronicznej za darmo.

Dlatego wyciąg z konta czy zestawienie transakcji z karty kredytowej dobrze pobrać bezpłatnie, w dowolnym momencie – w Moim ING. 

Dokument zapiszesz w formacie PDF na dysku komputera lub w telefonie, lub prześlesz go mejlem – tak jak Ci wygodnie.

5. BLIK – szybki sposób na płatności

BLIKIEM możesz płacić w sklepie, internecie i wypłacać.Z aplikacją Moje ING mobile szybko generujesz kody BLIK. Nie potrzeba nawet logowania, jeśli masz BLIKA w skrótach ekranie startowym. Dzięki temu bezpiecznie zapłacisz za zakupy (także internetowe) albo wypłacisz gotówkę w bankomacie.

Nie znasz numeru konta odbiorcy?

Nie szkodzi. Wyślij przelew BLIK na numer telefonu. Moje ING podpowie Ci, którzy adresaci z Twojej książki adresowej w telefonie mogą dostać taki rodzaj przelewu. Więcej o przelewach na telefon BLIK

 

A Ty, z których funkcji korzystasz? Odkryj swój bank w telefonie :)