Obsługa w języku migowym
ING Bank Śląski obsługuje w polskim języku migowym
Zapewniamy osobom niesłyszącym tłumacza polskiego języka migowego (PJM) online – za pomocą połączenia wideo.
Usługa ta jest dostępna w 266 placówkach bankowych w całej Polsce. Lokalizację i godziny pracy placówek sprawdzisz tutaj.
Tłumaczenie w czasie rzeczywistym realizujemy we współpracy z Migam.org.
Jak działa Tłumacz Migam?
Poznaj zasady obsługi w języku migowym.
Pracownik Cię przywita
Zaprosimy Cię do osobnego pokoju spotkań. Zrobimy to na piśmie – w języku polskim. Potem pokażemy Ci film – zobaczysz na nim, jak będzie wyglądało tłumaczenie rozmowy.
Podpiszesz zgodę na tłumaczenie
Poprosimy Cię o podpisanie Twojej zgody na tłumaczenie online. To ważne – inaczej tłumacz nie będzie mógł poznać bankowych informacji o Tobie.
Tłumacz będzie tłumaczył Waszą rozmowę
Nasz pracownik przyniesie smartfon lub laptop z kamerą. Możesz również połączyć się przez Twoje urządzenie. Zaczniecie rozmowę – tłumacz online będzie ją tłumaczył na polski język migowy i język polski.
Ocenisz spotkanie – jeśli chcesz
Po rozmowie zapytamy Cię, jak oceniasz spotkanie. Możesz je ocenić, jeśli chcesz.
Twoje dane są bezpieczne
- Spotkanie z tłumaczem będzie zawsze w osobnym pokoju. Nikt nie zobaczy i nie usłyszy Waszej rozmowy.
- Tłumaczenia będą w polskim języku migowym
- Tłumacz musi zachować w tajemnicy informacje o Tobie i rozmowie – obowiązuje go tajemnica bankowa.
- Zawsze możesz prosić o dodatkowe wyjaśnienia – na piśmie lub przez tłumacza.
Chcesz skorzystać z tłumacza języka migowego?
Znajdź najbliższą placówkę bankową