Obsługa w języku migowym

ING Bank Śląski obsługuje w polskim języku migowym.

Usługa ta jest dostępna w placówkach bankowych w całej Polsce.
Lokalizację i godziny pracy placówek, w których usługa jest dostępna, sprawdzisz w wyszukiwarce - Przejdź do wyszukiwarki
Podczas obsługi specjalista uruchamia połączenie wideo z tłumaczem polskiego języka migowego (PJM).”

Usługa jest również dostępna na naszej infolinii. Udzielamy informacji, które nie są objęte tajemnicą bankową.

 

Tłumaczenie w czasie rzeczywistym realizujemy we współpracy z Migam.

Jak działa Tłumacz Migam w naszych placówkach

Poznaj zasady obsługi w języku migowym.

  1. 1

    Pracownik Cię przywita

    Tak na dobry początek.

  2. 2

    Podpiszesz zgodę na tłumaczenie

    Poprosimy Cię o podpisanie Twojej zgody na tłumaczenie online. To ważne – inaczej tłumacz nie będzie mógł poznać bankowych informacji o Tobie.
  3. 3

    Tłumacz będzie tłumaczył Waszą rozmowę

    Nasz pracownik przyniesie smartfon lub laptop z kamerą. Możesz również połączyć się przez Twoje urządzenie. Zaczniecie rozmowę – tłumacz online będzie ją tłumaczył na polski język migowy i język polski.
  4. 4

    Ocenisz spotkanie - jeśli chcesz

    Po rozmowie zapytamy Cię, jak oceniasz spotkanie. Możesz je ocenić, jeśli chcesz.

Twoje dane są bezpieczne

Tłumacz musi zachować w tajemnicy informacje o Tobie i rozmowie – obowiązuje go tajemnica bankowa. Zawsze możesz prosić o dodatkowe wyjaśnienia – na piśmie lub przez tłumacza. 

Jak korzystać z banku - zobacz filmy w języku migowym (z napisami)

Tłumacz Polskiego Języka Migowego pokaże Ci, jak:

Tłumaczymy, jak bankować w Polskim Języku Migowym

 

Konto Direct

  • Nie płacisz za krajowe przelewy przez internet w PLN (za wyjątkiem Express ELIXIR, BlueCash i SORBNET)
  • Masz darmowe wypłaty z bankomatów naszych i Planet Cash
  • Korzystasz z wygodnej aplikacji na telefon.

Otwórz konto teraz

 

Bankowość internetowa i aplikacja na telefon

  • Opłacisz rachunki i zapłacisz za zakupy
  • Skorzystasz z nowoczesnych płatności (np. telefonem)
  • Masz lepszą kontrolę nad codziennymi wydatkami
  • Skorzystasz z dodatkowych produktów, np. oszczędności lub pożyczek.

Podczas aktywacji aplikacji, wnioskowania o pożyczkę lub w przypadku zmiany numeru telefonu do autoryzacji, poprosimy Cię o 4-cyfrowy kod podany w trakcie automatycznego połączenia. Udaj się do placówki bankowej – miejsca spotkań. Specjalista odsłucha kod za Ciebie, a w przypadku zmiany numeru telefonu do autoryzacji, pomoże Ci go również zmienić.

Więcej o bankowości i aplikacji

 

Co możesz przed zalogowaniem do aplikacji

  • Sprawdzisz stan konta
  • Zrobisz szybki przelew między swoimi kontami w naszym banku
  • Zrobisz przelew na telefon - natychmiast, bezpłatnie, nawet gdy nie znasz numeru konta odbiorcy
  • Wygenerujesz kod BLIK. 
 

Przelewy

  • Zrobisz przelew zwykły, między swoimi kontami, ekspresowy lub walutowy
  • Wyślesz przelew na numer telefonu - nie musisz znać konta odbiorcy
  • Łatwiej zapłacisz rachunki.

Więcej informacji o przelewach

 

Kody BLIK

  • Zapłacisz w sklepie stacjonarnym
  • Opłacisz zakupy w internecie
  • Wypłacisz z bankomatu bez karty.

Więcej informacji o BLIK