Spotkanie wideo

Masz komfort rozmowy twarzą w twarz bez wychodzenia z domu
Oszczędzasz czas i pieniądze na dojazd do banku
Wystarczy Ci komputer lub telefon z dostępem do internetu
Możesz wysłać i dostawać pliki na czacie w trakcie spotkania
Zobaczysz na ekranie materiały przygotowane przez naszego pracownika

Dowiedz się więcej

Meetings and video calls are available only in Polish.

Jak to działa

  1. 1

    Umów się

    Umówi Cię nasz pracownik lub zrobisz to samodzielnie w Moim ING oraz na stronie ing.pl.

    Porozmawiaj ze specjalistą

  2. 2

    Sprawdź swój mejl

    Wyślemy Ci potwierdzenie terminu i link do spotkania. Dodatkowo dostaniesz też SMS z informacją o spotkaniu.

  3. 3

    Dzień przed spotkaniem

    Przypomnimy Ci o nim za pomocą SMS-a i wskażemy, jak możesz je odwołać. 

    Jak odwołać spotkanie

  4. 4

    Spotkajmy się :)

    Aby dołączyć do spotkania, kliknij w link, który wysłaliśmy Ci mejlem. 

Przed spotkaniem

Zanim dołączysz do spotkania wideo:

  1. Zadbaj o swój komfort i bezpieczeństwo – unikaj miejsc publicznych, np. galerii i parków.
  2. Upewnij się, że masz włączoną kamerę i mikrofon.
  3. Sprawdź, czy jesteś na właściwej, bezpiecznej stronie do kontaktu wideo. Jej adres powinien zaczynać się od https://kontakt.ing.pl/
  4. Odwołaj spotkanie, jeśli nie możesz się na nim pojawić. Szczegóły, jak to zrobić, otrzymasz w wiadomości SMS.

Jak odwołać spotkanie

Coś pokrzyżowało Ci plany i nie możesz wziąć udziału w spotkaniu wideo? Możesz wygodnie odwołać spotkanie. Wystarczy, że wyślesz SMS o treści NIE na numer +48 720 722 222. Z tym numerem nie można się połączyć – służy on tylko do odwołania spotkania za pomocą wiadomości tekstowej.

Koszt wysłania wiadomości SMS według stawek operatora.

Jak zmienić termin spotkania

Jeśli chcesz jedynie zmienić termin spotkania, skontaktuj się z osobą, która Cię na nie umówiła i ustal z nią szczegóły.

Pytania i odpowiedzi

  • Podczas spotkania porozmawiasz na temat kredytu hipotecznego. Poznasz ofertę, omówisz wszystkie formalności i złożysz wniosek. Nie tylko posłuchasz, ale też zobaczysz na ekranie przygotowane materiały i wyliczenia.

    Porozmawiaj ze specjalistą hipotecznym

    Jeśli potrzebujesz dodatkowej gotówki powyżej 30 tys. zł, porozmawiaj o ofercie pożyczek z naszym ekspertem.

    Porozmawiaj z ekspertem pożyczkowym

    Jeśli jesteś klientem Premium, spotkaj się ze specjalistą na wideo. Porozmawiacie o realizacji planów finansowych.

    Porozmawiaj ze specjalistą Premium

    Jeśli jesteś przedsiębiorcą, przyda Ci się pomoc naszego eksperta bankowości dla firm. Podpowie, jakie produkty i narzędzia wybrać, by lepiej zacząć z firmą. Teraz możesz porozmawiać z nim na wideo.

    Porozmawiaj z ekspertem bankowości dla firm

    Jeśli jesteś klientem Private Banking, spotkaj się ze swoim doradcą na wideo. Porozmawiacie na temat aktualnej oferty oszczędnościowo-inwestycyjnej i dopasujecie ją do Twoich indywidualnych potrzeb.

    Porozmawiaj ze swoim doradcą Private Banking

  • Nasz pracownik będzie na Ciebie czekać 15 minut. W tym czasie skontaktuje się z Tobą, żeby zapytać, czy spotkanie nadal jest aktualne. Pamiętaj, że czas przewidziany na spotkanie, to jedna godzina.

  • Jeśli połączenie zostanie zerwane, spróbuj połączyć się jeszcze raz. W tym celu ponownie kliknij w link do spotkania w mejlu.

  • Możesz rozmawiać, korzystając z komputera, tableta lub smartfona, jeśli mają wbudowaną kamerę i są podłączone do internetu.

    Skorzystaj z tych przeglądarek:

    • Edge – wersja 89 i nowsze
    • Chrome – wersja 89 i nowsze
    • Safari – wersja 14 i nowsze
    • Opera – wersja 63 i nowsze.
  • Zgodnie z godzinami dostępności wybranej placówki bankowej - miejsca spotkań