Pomoc i kontakt

Klienci indywidualni

Pilne tematy

Pytania i odpowiedzi

Przedsiębiorcy

Odpowiedzi na częste pytania

  • Samodzielne odblokowanie dostępu:

    Możesz to zrobić przez internet - odblokuj dostęp do systemu bankowości internetowej ING lub w aplikacji mobilnej wybierając „Nie mogę się zalogować” następnie „Odblokuj dostęp”. W odpowiedzi wyślemy Ci SMS-em jednorazowy kod autoryzacyjny. W aplikacji mobilnej poprosimy o kilka danych. Po ich podaniu poprosimy o nadanie nowego hasła do Mojego ING oraz nowego PINu do aplikacji mobilnej.

    Możesz również odblokować dostęp w naszej placówce bankowej - miejscu spotkań.

     

    Odblokowanie dostępu i nadanie hasła do bankowości przez pełnomocnika, wspólnika lub reprezentanta do konta firmowego:

    Wnioski o odblokowanie lub nadanie hasła do Mojego ING, możesz złożyć tylko w oddziale - znajdź oddział z obsługą przedsiębiorców

    Jeśli jesteś pełnomocnikiem szczególnym firmy - nie masz odpowiednich uprawnień. W tej sytuacji miożliwość odblokowania dostępu lub nadania nowego hasła do systemu bankowości ma tylko właściciel firmy.

  • Większą kwotę wypłacisz w punkcie obsługi kasowej po wcześniejszym zamówieniu.

    Możesz to zrobić w Punkcie Obsługi Kasowej, po prawidłowej identyfikacji i weryfikacji.

    Dowiedz się więcej o awizacji gotówki

  • Aby zrealizować przelew Split Payment:

    1. Wybierz konto firmowe, z którego chcesz zrobić przelew
      Pokażemy Ci powiązane z nim konto VAT i dostępną na nim kwotę. Następnie wybierz „Przelew zwykły z VAT”.
    2. Wpisz kwoty
      Osobno podaj kwotę brutto z faktury i kwotę VAT. Uzupełnij dane: numer faktury oraz NIP kontrahenta. Kwotę netto wyliczymy automatycznie.
    3. Zatwierdź
      Podatek VAT pobierzemy z konta VAT. Jeśli nie będzie na nim wystarczającej kwoty, uzupełnimy ją z powiązanego konta firmowego. Z konta firmowego pobierzemy wartość netto płatności - musisz mieć wystarczającą ilość pieniędzy na jej całkowite pokrycie.

    Pokażemy Ci stan konta firmowego i konta VAT po transakcji.

  • Skorzystaj z usługi Weryfikacja telefonu z ING. 

    Jak to działa?

    Jeśli ktoś do Ciebie dzwoni i podaje się za pracownika banku, otwierasz w aplikacji Moje ING usługę Weryfikacja telefonu z ING. Wyświetli się imię i nazwisko osoby dzwoniącej. Jeśli dane zgadzają się z tymi, które podaje osoba, która zadzwoniła - możesz bezpiecznie kontynuować rozmowę.
     

  • Jeśli korzystasz z Mojego ING, złóż wniosek online w bankowości. 

    Jeśli korzystasz z ING Business, wejdź we Wnioski - Karty, płatności mobilne i terminale, a następnie wybierz wniosek: Zamówienie dodatkowego terminala/eTerminala lub zmiany w umowie.

    Z tym wnioskiem możesz:

    • zamówić dodatkowy terminal lub eTerminal – do nowej lub tej samej lokalizacji
    • zaktualizować dane firmy: adresowe lub do kontaktu
    • zmienić konto do rozliczeń wpływów z transakcji i opłat
    • włączyć/ wyłączyć usługę Cashback
    • zrezygnować z jednego lub wszystkich terminali
    • rozwiązać umowę o terminal.
    Informacja

    Masz problemy z otwarciem wniosku w pliku PDF?

    Zobacz, jak go rozwiązać

  • Profil zaufany to darmowe narzędzie, dzięki któremu potwierdzisz swoją tożsamość i załatwisz wiele spraw urzędowych bez wychodzenia z domu.

    Jako metodę logowania do profilu zaufanego wybierasz Moje ING. Logujesz się do swojej bankowości internetowej, a my potwierdzamy Twoje dane urzędowi poprzez szyfrowane połączenie.

    Profil zaufany możesz założyć w Moim ING, jeśli jesteś naszym klientem, który potwierdził swoje dane osobowe w naszej placówce bankowej - miejscu spotkań, np. dowodem osobistym lub paszportem. Zaloguj się i wybierz Usługi, a następnie profil zaufany.

    Więcej o profilu zaufanym

  • Aby zrealizować przelew na ZUS:

    1. Wybierz konto firmowe, z którego chcesz zrobić przelew
      Następnie wybierz „Przelew zwykły”.
    2. Uzupełnij dane przelewu
      Wpisz szczegóły płatności: numer konta, odbiorcę, kwotę i tytuł transakcji. Po numerze konta odbiorcy rozpoznamy, że robisz przelew na ZUS.
    3. Zatwierdź
      Kwotę przelewu pobierzemy z konta VAT. Jeśli będzie na nim za mało pieniędzy, uzupełnimy ją z konta firmowego.
  • Aby zastrzec skradzioną lub zgubioną kartę, zadzwoń na nasz Telefon alarmowy 24/7: +48 32 357 00 12 lub zrób to w Moim ING – jeśli jesteś jego użytkownikiem.

    Koszt połączenia według stawek operatora.

  • Możesz zyskać 4,75% w skali roku na Otwartym Koncie Oszczędnościowym w PLN otwartym po 20.08.2024 r. w promocji „Więcej niż lokata edycja VIIIB”

    • Wpłać nawet 10 mln zł na Otwarte Konto Oszczędnościowe i skorzystaj z promocji
    • Promocyjne oprocentowanie będziemy naliczać od dnia pierwszej wpłaty na rachunek OKO do końca trzeciego pełnego miesiąca kalendarzowego.
    • Podwyższone odsetki otrzymasz na koniec każdego miesiąca pod warunkiem, że w danym miesiącu wypłacisz środki najwyżej jeden raz.
    • Z promocji możesz skorzystać jeden raz.

    Sprawdź szczegóły i regulamin promocji "Więcej niż lokata"

  • We wszystkich bankomatach z logo ING albo z urządzeń z logo Planet Cash.

    Znajdź najbliższy bankomat

    Znajdz najbliższe urządzenie Planet Cash

Wybierz temat

  • Jak zgłosić problem?

    W Moim ING

    Przez telefon

    +48 32 357 00 69 (koszt połączenia wg stawek operatora) - dostępność 24/7

    W miejscu spotkańznajdź najbliższe

    Pisemnie

    Przesyłka pocztowa na adres:
    ING Bank Śląski S.A., SCCC
    ul. Sokolska 34
    40-086 Katowice

    Na adres e-Doręczeń

    Adres e-Doręczeń naszego banku to: AE:PL-69368-51081-ERVRU-12.
    Możliwość przesłania reklamacji na adres e-Doręczeń uzależniona jest od udostępnienia tej usługi przez Operatora Wyznaczonego.
    Dowiedz się więcej o e-Doręczeniach

  • Informacje i oferta

    Znajdziesz je w Moim ING i na naszej stronie.


    Zgłoszenie szkody

    Sprawdź, jak to zrobić


    Kontakt z agentem ubezpieczeniowym - bankiem

    Pisemnie

    Przesyłka pocztowa na adres:
    ING Bank Śląski S.A.,
    ul. Sokolska 34
    40-086 Katowice

    Na adres e-Doręczeń

    Adres e-Doręczeń naszego banku to: AE:PL-69368-51081-ERVRU-12.
    Możliwość przesłania wiadomości na adres e-Doręczeń uzależniona jest od udostępnienia tej usługi przez Operatora Wyznaczonego.
    Dowiedz się więcej o e-Doręczeniach

  • Jeśli masz na koncie zajęcie egzekucyjne, przejdź do strony, na której opisujemy, co zrobić w takiej sytuacji. Więcej o zajęciach egzekucyjnych

Dane rejestrowe

ING Bank Śląski S.A.
ul. Sokolska 34, 40-086 Katowice
NIP: 634-013-54-75
Kod BIC Swift: INGBPLPW

Sąd Rejonowy Katowice-Wschód w Katowicach, VIII Wydział Gospodarczy - KRS

Numer rejestru: KRS 0000005459
Kapitał zakładowy: 130 100 000 zł
Kapitał wpłacony 130 100 000 zł

Spółki, samorządy i korporacje

Odpowiedzi na częste pytania

  • Zastrzeganie karty przez bankowość ING Business

    • Zaloguj się do usługi ING Business, wybierz zakładkę Produkty, następnie Karty
    • Wybierz z listy kartę, którą chcesz zastrzec i kliknij Zablokuj
    • W szczegółach pojawi się opcja Zastrzeżenie karty

    Zastrzeganie karty przez infolinię

    • +48 (32) 357 00 12

    czynne całą dobę 7 dni w tygodniu

  • Karta, którą od nas otrzymujesz, jest nieaktywna – tak jest bezpiecznie. Możesz ją aktywować samodzielnie w ING Business. Kartę może aktywować tylko osoba, na którą została ona wydana.

    Krok 1: Zaloguj się do ING Business.
    Krok 2: Kliknij Produkty, a następnie Karty, wybierz kartę do aktywacji, kliknij Aktywuj i nadaj PIN.
    Krok 3: Zalecamy, by pierwszą transakcję wykonać w Polsce – w terminalu lub bankomacie (włóż kartę do czytnika i zatwierdź PIN-em).

    Aktywacji nowej karty dokonasz również z poziomu ING Business moduł kartowy:

    Krok 1: Zaloguj się do ING Business – moduł kartowy (przejdź do: Jak aktywować kartę i nadać jej PIN (ing.pl))
    Krok 2: Wybierz Lista Kart/ Moje karty, wybierz kartę do aktywacji, kliknij Aktywuj i nadaj PIN.
    Krok 3: Zalecamy, by pierwszą transakcję wykonać w Polsce – w terminalu lub bankomacie (włóż kartę do czytnika i zatwierdź PIN-em).

    bądź aplikacji mobilnej:

    Krok 1: Zaloguj się do aplikacji mobilnej ING Business.
    Krok 2: Wybierz logo ING Banku w lewym górnym rogu, następnie ING Business Karty w menu. Wybierz kartę do aktywacji, kliknij Aktywuj, a następnie nadaj PIN.
    Krok 3: Zalecamy, by pierwszą transakcję wykonać w Polsce – w terminalu lub bankomacie (włóż kartę do czytnika i zatwierdź PIN-em).

    Szczegółowe informacje, jak aktywować kartę znajdziesz też na naszej stronie.

    1. Pobierz aplikację z Google Play lub Appstore i uruchom ją.
    2. Aktywuj aplikację
      Otwórz aplikację mobilną i postępuj zgodnie z opisem na ekranie. Podczas aktywacji zdefiniujesz PIN do bankowości mobilnej. Więcej: ingbusiness.pl/aktywacja_mobilnej
  • Upewnij się, że telefon jest w zasięgu sieci operatora i posiada aktywny dostęp do internetu. Jeśli problem nadal występuje, skontaktuj się z Centrum Wsparcia Biznesu pod numerem 32 357 00 24 i powiadom nas o problemie.

  • We wszystkich bankomatach z logo ING albo z urządzeń z logo Planet Cash.

    Znajdź najbliższy bankomat

    Znajdz najbliższe urządzenie Planet Cash

Wybierz temat

    • w ING Business (zakładka Wiadomości)

    Zaloguj się do ING Business


    • Centrum Wsparcia Biznesu +48 (32) 357 00 24

    godziny kontaktu:
    pon.-pt. 8:00-18:00

  • Jeśli chcesz zastrzec kartę

    1. Zastrzeganie karty przez bankowość ING Business 

    • Zaloguj się do usługi ING Business, wybierz zakładkę Produkty, następnie Karty
    • Wybierz z listy kartę, którą chcesz zastrzec i kliknij "Zablokuj"
    • W szczegółach pojawi się opcja Zastrzeżenie karty

    2. Zastrzeganie karty przez infolinię 

    +48 (32) 357 00 12

    czynne całą dobę 7 dni w tygodniu


    Jeśli chcesz aktywować karte

    Zobacz instrukcję

Dane rejestrowe

ING Bank Śląski S.A.
ul. Sokolska 34, 40-086 Katowice
NIP: 634-013-54-75
Kod BIC Swift: INGBPLPW

Sąd Rejonowy Katowice-Wschód w Katowicach, VIII Wydział Gospodarczy - KRS

Numer rejestru: KRS 0000005459
Kapitał zakładowy: 130 100 000 zł
Kapitał wpłacony 130 100 000 zł