Kontakt i pomoc
Sprawdź odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania
- Jak zastrzec kartę?
Skradzioną lub zgubioną kartę zastrzeżesz w całodobowym serwisie telefonicznym: +48 32 357 00 12 lub w ING Business – jeśli jesteś jego użytkownikiem.
- Jak aktywować kartę?
Nowowydaną kartę możesz aktywować na dwa sposoby:
- Telefonicznie, dzwoniąc pod numer +48 32 357 00 02.
- W systemie ING Business – jeśli jesteś jego użytkownikiem.
Kartę odnowioną aktywujesz podczas pierwszej transakcji. Użyj karty w bankomacie lub zapłać za zakupy (włóż kartę do czytnika). Wprowadź swój dotychczasowy PIN. Pierwszą transakcję, jeżeli to możliwe, zrób w Polsce.
- Jak aktywować bankowość mobilną?
- Pobierz aplikację z Google Play lub Appstore i uruchom ją.
- Aktywuj aplikację
Otwórz aplikację mobilną i postępuj zgodnie z opisem na ekranie. Podczas aktywacji zdefiniujesz PIN do bankowości mobilnej. Więcej: ingbusiness.pl/aktywacja_mobilnej
- Nie mogę się zalogować, co dalej?
Upewnij się, że telefon jest w zasięgu sieci operatora i posiada aktywny dostęp do internetu. Jeśli problem nadal występuje, skontaktuj się z Centrum Wsparcia Biznesu pod numerem 32 357 00 24 i powiadom nas o problemie.
- W których bankomatach/wpłatomatach wpłacimy/wypłacimy pieniądze bezpłatnie?
We wszystkich urządzeniach ING Banku Śląskiego oraz Planet Cash.
Znajdź najbliższy bankomat lub wpłatomat ING
Znajdz najbliższe urządzenie Planet Cash
- Jak zgłosić (awizować) wypłatę gotówki?
- w systemie ING Business poprzez System Wypłat Elektronicznych
- na infolinii Centrum Wsparcia Biznesu (+ 48 (32) 357 00 24), po prawidłowej identyfikacji i weryfikacji,
- w oddziale banku z obsługą kasową, po złożeniu wypełnionego formularza. Wzór formularza do awizowania wypłaty gotówkowej możesz pobrać tutaj lub w oddziale.
Napisz do nas
Zaloguj się do ING Business i wyślij wiadomość przez moduł Dokumenty i wiadomości
Odwiedź placówkę
Mamy 312 placówek. Znajdź najbliższą
Jak korzystać z bankowości internetowej?
Logowanie, przelewy, karty i inne produkty
Aplikacja mobilna ING Business
Jak zainstalować i korzystać?
Placówki i bankomaty
Karty
Jak zamówić i aktywować kartę? Jak zastrzec kartę?
Wybierz temat
godziny kontaktu:
pon.-pt. 8:00-18:00
- +48 (32) 357 00 241
- w ING Business (zakładka Dokumenty i wiadomości)
- Jeśli chcesz zastrzec kartę
godziny kontaktu:
czynne całą dobę 7 dni w tygodniu
+48 (32) 357 00 121
- Jeśli chcesz aktywować kartę
godziny kontaktu:
pon.-pt. 8:00-22:00
sob. 8:00-16:00
+48 (32) 357 00 021
Zadzwoń +48 (32) 357 00 24
Dane rejestrowe
ING Bank Śląski S.A.
ul. Sokolska 34, 40-086 Katowice
NIP: 634-013-54-75
Kod BIC Swift: INGBPLPW
Sąd Rejonowy w Katowicach, Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego.
Numer rejestru: KRS 0000005459
Kapitał zakładowy: 130 100 000 zł
Kapitał wpłacony 130 100 000 zł