Kontakt i pomoc
Odpowiedzi na częste pytania
- Nie potrafię się zalogować do Moje ING, nie mam dostępu
Samodzielne odblokowanie dostępu:
Możesz to zrobić przez internet - odblokuj dostęp do systemu bankowości internetowej ING lub w aplikacji mobilnej wybierając „Nie mogę się zalogować” następnie „Odblokuj dostęp”. W odpowiedzi wyślemy Ci SMS-em jednorazowy kod autoryzacyjny. W aplikacji mobilnej poprosimy o kilka danych. Po ich podaniu poprosimy o nadanie nowego hasła do Mojego ING oraz nowego PINu do aplikacji mobilnej.
Możesz również odblokować dostęp w naszej placówce bankowej - miejscu spotkań.
Odblokowanie dostępu i nadanie hasła do bankowości przez pełnomocnika, wspólnika lub reprezentanta do konta firmowego:
Wnioski o odblokowanie lub nadanie hasła do Mojego ING, możesz złożyć tylko w oddziale - znajdź oddział z obsługą przedsiębiorców
Jeśli jesteś pełnomocnikiem szczególnym firmy - nie masz odpowiednich uprawnień. W tej sytuacji miożliwość odblokowania dostępu lub nadania nowego hasła do systemu bankowości ma tylko właściciel firmy.
- Jak zgłosić (awizować) wypłatę gotówki?
Większą kwotę wypłacisz w punkcie obsługi kasowej po wcześniejszym zamówieniu.
Możesz to zrobić:
- dzwoniąc do Centrum Wsparcia Biznesu pod numer 32 357 00 96.
- w Punkcie Obsługi Kasowej, po prawidłowej identyfikacji i weryfikacji
Dowiedz się więcej o awizacji gotówki
- Promocja "Więcej niż lokata" na Otwartym Koncie Oszczędnościowym w PLN
Możesz zyskać 7% w skali roku na Otwartym Koncie Oszczędnościowym w PLN w promocji „Więcej niż lokata edycja VI”
- Otwórz konto i korzystaj z promocyjnego oprocentowania 7% w skali roku dla kwoty do 10 mln zł
- Masz już Otwarte Konto Oszczędnościowe? Wpłać nowe środki i korzystaj z promocji.
- Promocyjne oprocentowanie będziemy naliczać od dnia pierwszej wpłaty na rachunek OKO do końca trzeciego pełnego miesiąca kalendarzowego.
- Podwyższone odsetki otrzymasz na koniec każdego miesiąca pod warunkiem, że w danym miesiącu wypłacisz środki najwyżej jeden raz.
- Z promocji możesz skorzystać jeden raz.
Szczegóły oraz regulamin sprawdzisz tutaj
- Przelew Split Payment
Aby zrealizować przelew Split Payment:
- Wybierz konto firmowe, z którego chcesz zrobić przelew
Pokażemy Ci powiązane z nim konto VAT i dostępną na nim kwotę. Następnie wybierz „Przelew zwykły z VAT”. - Wpisz kwoty
Osobno podaj kwotę brutto z faktury i kwotę VAT. Uzupełnij dane: numer faktury oraz NIP kontrahenta. Kwotę netto wyliczymy automatycznie. - Zatwierdź
Podatek VAT pobierzemy z konta VAT. Jeśli nie będzie na nim wystarczającej kwoty, uzupełnimy ją z powiązanego konta firmowego. Z konta firmowego pobierzemy wartość netto płatności - musisz mieć wystarczającą ilość pieniędzy na jej całkowite pokrycie.
Pokażemy Ci stan konta firmowego i konta VAT po transakcji.
- Wybierz konto firmowe, z którego chcesz zrobić przelew
- Co to jest profil zaufany? Jak go założyć?
Profil zaufany to darmowe narzędzie, dzięki któremu potwierdzisz swoją tożsamość i załatwisz wiele spraw urzędowych bez wychodzenia z domu.
Jako metodę logowania do profilu zaufanego wybierasz Moje ING. Logujesz się do swojej bankowości internetowej, a my potwierdzamy Twoje dane urzędowi poprzez szyfrowane połączenie.
Profil zaufany możesz założyć w Moim ING, jeśli jesteś naszym klientem, który potwierdził swoje dane osobowe w naszej placówce bankowej - miejscu spotkań, np. dowodem osobistym lub paszportem. Zaloguj się i wybierz Usługi, a następnie profil zaufany.
- Przelew do ZUS
Aby zrealizować przelew na ZUS:
- Wybierz konto firmowe, z którego chcesz zrobić przelew
Następnie wybierz „Przelew zwykły”. - Uzupełnij dane przelewu
Wpisz szczegóły płatności: numer konta, odbiorcę, kwotę i tytuł transakcji. Po numerze konta odbiorcy rozpoznamy, że robisz przelew na ZUS. - Zatwierdź
Kwotę przelewu pobierzemy z konta VAT. Jeśli będzie na nim za mało pieniędzy, uzupełnimy ją z konta firmowego.
- Wybierz konto firmowe, z którego chcesz zrobić przelew
- Brakuje Ci pieniędzy na spłatę zobowiązań? Posiadasz produkty kredytowe i masz zamkniętą działalność lub planujesz ją zamknąć?
- Jak zastrzec kartę?
Skradzioną lub zgubioną kartę zastrzeżesz w całodobowym serwisie telefonicznym: +48 32 357 00 12 lub w Moje ING – jeśli jesteś jego użytkownikiem.
- W których bankomatach/wpłatomatach wpłacimy/wypłacimy pieniądze bezpłatnie?
We wszystkich urządzeniach ING Banku Śląskiego oraz Planet Cash.
Znajdź najbliższy bankomat lub wpłatomat ING
Znajdz najbliższe urządzenie Planet Cash
Pomagamy ofiarom trzęsienia ziemi w Turcji i Syrii
W obliczu nieszczęścia nie stoimy bezczynnie.
Centrum pomocy
Zastrzeganie kart
Formularz kontaktu
Oddziały i bankomaty
Dane rejestrowe
ING Bank Śląski S.A.
ul. Sokolska 34, 40-086 Katowice
NIP: 634-013-54-75
Kod BIC Swift: INGBPLPW
Sąd Rejonowy w Katowicach, Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego.
Numer rejestru: KRS 0000005459
Kapitał zakładowy: 130 100 000 zł
Kapitał wpłacony 130 100 000 zł