Kontakt i pomoc

Odpowiedzi na częste pytania

  • Nie potrafię się zalogować do Moje ING, nie mam dostępu

    Samodzielne odblokowanie dostępu:

    Możesz to zrobić przez internet - odblokuj dostęp do systemu bankowości internetowej ING lub w aplikacji mobilnej wybierając „Nie mogę się zalogować” następnie „Odblokuj dostęp”. W odpowiedzi wyślemy Ci SMS-em jednorazowy kod autoryzacyjny. W aplikacji mobilnej poprosimy o kilka danych. Po ich podaniu poprosimy o nadanie nowego hasła do Mojego ING oraz nowego PINu do aplikacji mobilnej.

    Możesz również odblokować dostęp w naszej placówce bankowej - miejscu spotkań.

     

    Odblokowanie dostępu i nadanie hasła do bankowości przez pełnomocnika, wspólnika lub reprezentanta do konta firmowego:

    Wnioski o odblokowanie lub nadanie hasła do Mojego ING, możesz złożyć tylko w oddziale - znajdź oddział z obsługą przedsiębiorców

    Jeśli jesteś pełnomocnikiem szczególnym firmy - nie masz odpowiednich uprawnień. W tej sytuacji miożliwość odblokowania dostępu lub nadania nowego hasła do systemu bankowości ma tylko właściciel firmy.

  • Jak zgłosić (awizować) wypłatę gotówki?

    Większą kwotę wypłacisz w punkcie obsługi kasowej po wcześniejszym zamówieniu.

    Możesz to zrobić:

    • dzwoniąc do Centrum Wsparcia Biznesu pod numer 32 357 00 96.
    • w Punkcie Obsługi Kasowej, po prawidłowej identyfikacji i weryfikacji

    Dowiedz się więcej o awizacji gotówki

  • Promocja "Więcej niż lokata" na Otwartym Koncie Oszczędnościowym w PLN

    Możesz zyskać 7% w skali roku na Otwartym Koncie Oszczędnościowym w PLN w promocji „Więcej niż lokata edycja VI”

    • Otwórz konto i korzystaj z promocyjnego oprocentowania 7% w skali roku dla kwoty do 10 mln zł
    • Masz już Otwarte Konto Oszczędnościowe? Wpłać nowe środki i korzystaj z promocji.
    • Promocyjne oprocentowanie będziemy naliczać od dnia pierwszej wpłaty na rachunek OKO do końca trzeciego pełnego miesiąca kalendarzowego.
    • Podwyższone odsetki otrzymasz na koniec każdego miesiąca pod warunkiem, że w danym miesiącu wypłacisz środki najwyżej jeden raz.
    • Z promocji możesz skorzystać jeden raz.

    Szczegóły oraz regulamin sprawdzisz tutaj

  • Przelew Split Payment

    Aby zrealizować przelew Split Payment:

    1. Wybierz konto firmowe, z którego chcesz zrobić przelew
      Pokażemy Ci powiązane z nim konto VAT i dostępną na nim kwotę. Następnie wybierz „Przelew zwykły z VAT”.
    2. Wpisz kwoty
      Osobno podaj kwotę brutto z faktury i kwotę VAT. Uzupełnij dane: numer faktury oraz NIP kontrahenta. Kwotę netto wyliczymy automatycznie.
    3. Zatwierdź
      Podatek VAT pobierzemy z konta VAT. Jeśli nie będzie na nim wystarczającej kwoty, uzupełnimy ją z powiązanego konta firmowego. Z konta firmowego pobierzemy wartość netto płatności - musisz mieć wystarczającą ilość pieniędzy na jej całkowite pokrycie.

    Pokażemy Ci stan konta firmowego i konta VAT po transakcji.

  • Co to jest profil zaufany? Jak go założyć?

    Profil zaufany to darmowe narzędzie, dzięki któremu potwierdzisz swoją tożsamość i załatwisz wiele spraw urzędowych bez wychodzenia z domu.

    Jako metodę logowania do profilu zaufanego wybierasz Moje ING. Logujesz się do swojej bankowości internetowej, a my potwierdzamy Twoje dane urzędowi poprzez szyfrowane połączenie.

    Profil zaufany możesz założyć w Moim ING, jeśli jesteś naszym klientem, który potwierdził swoje dane osobowe w naszej placówce bankowej - miejscu spotkań, np. dowodem osobistym lub paszportem. Zaloguj się i wybierz Usługi, a następnie profil zaufany.

    Więcej o profilu zaufanym

  • Przelew do ZUS

    Aby zrealizować przelew na ZUS:

    1. Wybierz konto firmowe, z którego chcesz zrobić przelew
      Następnie wybierz „Przelew zwykły”.
    2. Uzupełnij dane przelewu
      Wpisz szczegóły płatności: numer konta, odbiorcę, kwotę i tytuł transakcji. Po numerze konta odbiorcy rozpoznamy, że robisz przelew na ZUS.
    3. Zatwierdź
      Kwotę przelewu pobierzemy z konta VAT. Jeśli będzie na nim za mało pieniędzy, uzupełnimy ją z konta firmowego.
  • Brakuje Ci pieniędzy na spłatę zobowiązań? Posiadasz produkty kredytowe i masz zamkniętą działalność lub planujesz ją zamknąć?
  • Jak zastrzec kartę?

    Skradzioną lub zgubioną kartę zastrzeżesz w całodobowym serwisie telefonicznym: +48 32 357 00 12 lub w Moje ING – jeśli jesteś jego użytkownikiem.

  • W których bankomatach/wpłatomatach wpłacimy/wypłacimy pieniądze bezpłatnie?

    We wszystkich urządzeniach ING Banku Śląskiego oraz Planet Cash.

    Znajdź najbliższy bankomat lub wpłatomat ING

    Znajdz najbliższe urządzenie Planet Cash

Czat

Zaloguj się do Mojego ING.

Rozpocznij czat

 

Zadzwoń do nas

Telefon z banku? Sprawdź
czy to nie oszustwo. Więcej

Zobacz numer

To bank dzwoni do Ciebie? Upewnij się, że to nie oszustwo. Więcej

Wsparcie dla przedsiębiorców

(jednoosobowa działalność gospodarcza)

+48 32 357 00 96

Infolinia czynna w dni robocze od 8:00 do 18:00

 Koszt połączenia według stawek operatora.

Centrum pomocy

Zastrzeganie kart

Formularz kontaktu

Oddziały i bankomaty


Dane rejestrowe


ING Bank Śląski S.A.
ul. Sokolska 34, 40-086 Katowice
NIP: 634-013-54-75
Kod BIC Swift: INGBPLPW

Sąd Rejonowy w Katowicach, Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego.

Numer rejestru: KRS 0000005459
Kapitał zakładowy: 130 100 000 zł
Kapitał wpłacony 130 100 000 zł