Kontakt i pomoc
- Nie potrafię się zalogować do Mojego ING, nie mam dostępu
Jak zacząć korzystać z Mojego ING?
Naszą bankowość dostaniesz m.in. z kontem osobistym - jeśli jeszcze go nie masz, możesz je założyć przez internet, bez wychodzenia z domu. Załóż konto teraz
Nie pamiętasz loginu?
Login znajdziesz w umowie o system bankowości internetowej ING. Zawiera 3 pierwsze litery imienia i 3 pierwsze litery nazwiska i 4 cyfry, np. jankow1234
Jeśli logujesz się przez aplikację mobilną Moje ING mobile, znajdziesz go w Twoim profilu - w sekcji „Moje dane” - „Dane osobiste”. Swój login możesz także sprawdzić w naszej placówce bankowej - miejscu spotkań.Nie pamiętasz hasła?
Nadajesz je przy aktywacji Mojego ING. Jeśli go nie pamiętasz lub dostęp do Mojego ING jest zablokowany - nadaj nowe hasło.
Błędny login lub hasło?
Sprawdź, czy nie jest włączony klawisz Caps Lock lub czy nie wkradła się literówka. Pamiętaj, że po 5 nieudanych próbach logowania - zablokujemy dostęp do Mojego ING.
Zablokowany dostęp do Mojego ING?
Odblokuj go, nadając nowe hasło. Będzie Ci potrzebny login, numer PESEL i nazwisko rodowe matki. Odblokuj dostęp
Aktywacja dostępu do Mojego ING
Zanim zalogujesz się pierwszy raz do bankowości internetowej, aktywuj do niej dostęp i nadaj swoje hasło. Aktywuj dostęp
Jeśli okaże się, że potrzebujesz jednorazowego kodu aktywacyjnego, a przebywasz na kwarantannie – zadzwoń na naszą infolinię +48 32 357 00 69 i powiedz o tym specjaliście. Przesyłkę z kodem wyśle do Ciebie kurierem. Potwierdź też adres, na który ma trafić przesyłka z kodem.
Jak logować się szybciej do Mojego ING?
Pobierz aplikację na telefon Moje ING mobile. Tam logować możesz się kodem PIN, odciskiem palca lub rozpoznawaniem twarzy w przypadku iPhone'a lub Google Pixel 4XL.
- Jak zastrzec zagubioną lub skradzioną kartę?
Możesz to zrobić na trzy sposoby.
- W Moim ING - wybierz Karty i płatności telefonem, a następnie wejdź w szczegóły karty i kliknij „Zastrzeż kartę”.
- Przez telefon - zadzwoń pod numer 32 357 00 12 – jest czynny całą dobę.
- W placówce bankowej - miejscu spotkań.
- Jak zabezpieczyć się przed cyberoszustami?
Wojna na Ukrainie to czas wzmożonej aktywności cyberoszustów również u nas. Złodzieje mogą próbować wykorzystać Twoje zaniepokojenie i dezorientację. Pamiętaj o zasadach bezpieczeństwa!
- Nie klikaj w linki w SMS-ach i mejlach.
- Nie podawaj swoich danych do bankowości internetowej.
- Zawsze upewniaj się, czy logujesz sie do strony banku.
- Jak wypłacić większą gotówkę (awizacja)?
Większą kwotę wypłacisz w punkcie obsługi kasowej po wcześniejszym zamówieniu. Wypłatę dużej gotówki możesz zgłosić na 3 sposoby:
- W Moim ING przez Wirtualnego Asystenta - Zaloguj się
- Przez infolinię pod numerem: 32 357 00 69 (koszt połączenia wg stawek operatora),
- W dowolnym punkcie obsługi kasowej
- Przelewy krajowe i zagraniczne
Za pomocą Mojego ING możesz zlecać następujące przelewy:
Przelewy w złotówkach
Przelewy w walutach obcych
Płatności za zakupy internetowe
Więcej na temat przelewów znajdziesz na naszej stronie - Nie pamiętam danych do logowania do Mojego ING
Potrzebujesz loginu i hasła.
Login:
- znajdziesz go w umowie o bankowość oraz w aneksach do umowy oraz w Moim ING w swoim profilu w sekcji "Moje dane" - "Dane osobiste" - "Login do bankowości"
- zawiera 3 pierwsze litery imienia i 3 pierwsze litery nazwiska i 4 cyfry, np. jankow1234
Hasło - nadajesz je przy aktywacji Mojego ING. Jeśli go nie pamiętasz lub dostęp do Mojego ING jest zablokowany - nadaj nowe hasło.
- Co to jest przelew Express Elixir i jakie banki go obsługują?
Przelew Express ELIXIR to przelew natychmiastowy. Realizujemy go w tzw. ciągłym trybie - 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.
Aby wysłać ten przelew, wejdź w „Wykonaj transakcje”, kliknij „Czas realizacji” i wybierz „Expresowy".
Listę banków, do których możesz wysłać ten przelew, znajdziesz tutaj.
- Lista placówek bankowych i godziny pracy
Aktualne informacje o dostępności poszczególnych placówek bankowych znajdziesz w naszej wyszukiwarce.
Od 7 czerwca placówki bankowe poza galeriami handlowymi są czynne od 10:00 do 17:00. Wyjątkiem pozostaje środa, kiedy placówki bankowe są czynne od 10:00 do 15:00.
Placówki bankowe w galeriach handlowych (w tym punkty ING Express) pozostają czynne zgodnie z obowiązującymi nas umowami i ustaleniami.
Wpłaty i wypłaty gotówki w kasach placówek bankowych w galeriach handlowych mogą być dostępne krócej, niż godziny otwarcia tych placówek.
Masz pytania o nasze produkty i usługi? Dowiedz się bez wychodzenia z domu
W godzinach 8:00 - 24:00 możesz zapytać o nie naszych specjalistów na czacie – dostępnym na stronie ing.pl lub w Moim ING.
Jeśli jesteś naszym klientem, w Moim ING znajdziesz też pomoc wirtualnego doradcy – w zakładce "Kontakt i pomoc".
- Jak teraz się najlepiej z nami skontaktować?
Zachęcamy do korzystania z Twojego wirtualnego asystenta, którego znajdziesz w sekcji "Kontakt i pomoc" w Moim ING.
Jeśli chcesz porozmawiać z naszym specjalistą możesz napisać do nas na czacie lub zadzwonić na infolinię. Czas oczekiwania na połączenie może być jednak dłuższy niż zwykle.
W godzinach od 10:00 do 13:00 dzwoni i pisze do nas najwięcej klientów, dlatego jeśli możesz, wybierz inną porę kontaktu. Prosimy o cierpliwość i wyrozumiałość.
Jeśli to możliwe odłóż wizyty w placówce bankowej lub oddziale na później, większość spraw bankowych załatwisz przez bankowość internetową i aplikację mobilną.
- Co to są limity transakcyjne? Jak je zmienić?
To limity, które określają, jaką kwotę Twoich pieniędzy można jednorazowo lub w danym czasie wydać lub wypłacić. Dotyczą one kart debetowych, kredytowych i przedpłaconych. Zabezpieczają Twoje pieniądze, bo w wypadku kradzieży karty lub telefonu ograniczają kwotę, którą możesz stracić do czasu zastrzeżenia karty.
Jak zmienić limit dla karty, przelewu lub płatności BLIK?
- Zaloguj się do Mojego ING lub do aplikacji mobilnej
- Wejdź do swojego profilu. Wybierz: "Ustawienia" - "Limity"
- Wybierz „Limity dla kart”, „Limity dla przelewów” lub „Limity dla BLIKA”
- Ustaw nowy limit i zatwierdź go SMS lub PIN-em w aplikacji
Wirtualny Asystent
Najszybsza metoda.
Zaloguj się do Mojego ING.
Czat
Masz pytania?
Porozmawiaj ze specjalistą.
Centrum pomocy
Zastrzeganie kart
Formularz kontaktu
Oddziały i bankomaty
Wybierz temat
Jak złożyć reklamację?
W Moim ING
- Chcesz zgłosić błędny przelew? Zaloguj się i przejdź do formularza
- Chcesz zgłosić podejrzaną transakcję kartą do konta? Zaloguj się i przejdź do formularza
- Chcesz zgłosić inną sprawę? Napisz do nas na czacie. Zaloguj się
- Chcesz dodać załącznik do zgłoszonej reklamacji? Zaloguj się i wyślij wiadomość
Przez telefon
+48 32 357 00 69 (koszt połączenia wg stawek operatora) - dostępność 24/7
W miejscu spotkań - znajdź najbliższe
Pisemnie
Przesyłka pocztowa na adres:
ING Bank Śląski S.A., SCCC
ul. Sokolska 34
40-086 Katowice
Na adres e-Doręczeń
Adres e-Doręczeń naszego banku to: AE:PL-69368-51081-ERVRU-12.
Możliwość przesłania reklamacji na adres e-Doręczeń uzależniona jest od udostępnienia
tej usługi przez Operatora Wyznaczonego (Pocztę Polską).
Dowiedz się więcej o e-Doręczeniach
Masz juz kredyt w ING?
Wszystkie informacje o obsłudze Twojego kredytu znajdziesz tutaj.
Zmiana oprocentowania na okresowo stałe
Dowiedz się, jak zmienić oprocentowanie swojego kredytu
Informacje na temat oferty
- wyliczenie wstępnej zdolności kredytowej i raty kredytu przez kalkulator hipoteczny
- czat ze specjalistą hipotecznym
- infolinia hipoteczna: 32 357 00 65 (koszt połączenia wg stawek operatora)
Masz już kredyt w ING?
- informacje dotyczące Twojego kredytu: 32 357 00 57 (koszt połączenia wg stawek operatora)
Godziny kontaktu:
pon. - pt.: 8:00 - 20:00
sob. 8:00-16:00
- Chcesz wysłać polisę/dokumenty do kredytu hipotecznego? sprawdź jak.
- Infolinia dostępna jest w dni robocze w godzinach od 8:00 do 18:00
- Informacje ogólne, zlecenia, dyspozycje:
+48 32 357 00 32 (koszt połączenia wg stawek operatora) - E-mail: biuromaklerskie@ing.pl
- Opóźnienia w spłacie zobowiązań
+48 32 357 00 88 (koszt połączenia wg stawek operatora) - Restrukturyzacja
+48 32 357 00 76 (koszt połączenia wg stawek operatora)
Godziny kontaktu:
pon. -pt.: 8:00 - 18:00
- Infolinia dostępna jest w dni robocze w godzinach od 8:00 do 18:00
- Zamówienia terminali i pomoc techniczna:
32 357 47 37 (koszt połączenia wg stawek operatora)
Dane rejestrowe
ING Bank Śląski S.A.
ul. Sokolska 34, 40-086 Katowice
NIP: 634-013-54-75
REGON: 271514909
Kod BIC Swift: INGBPLPW
Sąd Rejonowy w Katowicach, Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego.
Numer rejestru: KRS 0000005459
Kapitał zakładowy: 130 100 000 zł
Kapitał wpłacony: 130 100 000 zł