Kontakt i pomoc

  • Nie potrafię się zalogować do Mojego ING, nie mam dostępu

    Jak zacząć korzystać z Mojego ING?

    Naszą bankowość dostaniesz m.in. z kontem osobistym - jeśli jeszcze go nie masz, możesz je założyć przez internet, bez wychodzenia z domu. Załóż konto teraz

    Nie pamiętasz loginu?

    Login znajdziesz w umowie o system bankowości internetowej ING. Zawiera 3 pierwsze litery imienia i 3 pierwsze litery nazwiska i 4 cyfry, np. jankow1234
    Jeśli logujesz się przez aplikację mobilną Moje ING mobile, znajdziesz go w Twoim profilu - w sekcji „Moje dane” - „Dane osobiste”. Swój login możesz także sprawdzić w naszej placówce bankowej - miejscu spotkań.

    Nie pamiętasz hasła?

    Nadajesz je przy aktywacji Mojego ING. Jeśli go nie pamiętasz lub dostęp do Mojego ING jest zablokowany - nadaj nowe hasło.

    Błędny login lub hasło?

    Sprawdź, czy nie jest włączony klawisz Caps Lock lub czy nie wkradła się literówka. Pamiętaj, że po 5 nieudanych próbach logowania - zablokujemy dostęp do Mojego ING. 

    Zablokowany dostęp do Mojego ING?

    Odblokuj go, nadając nowe hasło. Będzie Ci potrzebny login, numer PESEL i nazwisko rodowe matki. Odblokuj dostęp

    Aktywacja dostępu do Mojego ING

    Zanim zalogujesz się pierwszy raz do bankowości internetowej, aktywuj do niej dostęp i nadaj swoje hasło. Aktywuj dostęp

    Jeśli okaże się, że potrzebujesz jednorazowego kodu aktywacyjnego, a przebywasz na kwarantannie – zadzwoń na naszą infolinię +48 32 357 00 69 i powiedz o tym specjaliście. Przesyłkę z kodem wyśle do Ciebie kurierem. Potwierdź też adres, na który ma trafić przesyłka z kodem.

    Jak logować się szybciej do Mojego ING?

    Pobierz aplikację na telefon Moje ING mobile. Tam logować możesz się kodem PIN, odciskiem palca lub rozpoznawaniem twarzy w przypadku iPhone'a lub Google Pixel 4XL.

    Sprawdź poradnik dobrego logowania

  • Jak zastrzec zagubioną lub skradzioną kartę?

    Możesz to zrobić na trzy sposoby. 

    1. W Moim ING - wybierz Karty i płatności telefonem, a następnie wejdź w szczegóły karty i kliknij „Zastrzeż kartę”.
    2. Przez telefon - zadzwoń pod numer 32 357 00 12 – jest czynny całą dobę. 
    3. W placówce bankowej - miejscu spotkań. 
  • Jak zabezpieczyć się przed cyberoszustami?

    Wojna na Ukrainie to czas wzmożonej aktywności cyberoszustów również u nas. Złodzieje mogą próbować wykorzystać Twoje zaniepokojenie i dezorientację. Pamiętaj o zasadach bezpieczeństwa!

    • Nie klikaj w linki w SMS-ach i mejlach.
    • Nie podawaj swoich danych do bankowości internetowej.
    • Zawsze upewniaj się, czy logujesz sie do strony banku.

    Więcej o bezpieczeństwie

  • Jak wypłacić większą gotówkę (awizacja)?

    Większą kwotę wypłacisz w punkcie obsługi kasowej po wcześniejszym zamówieniu. Wypłatę dużej gotówki możesz zgłosić na 3 sposoby:

    • W Moim ING przez Wirtualnego Asystenta - Zaloguj się
    • Przez infolinię pod numerem: 32 357 00 69 (koszt połączenia wg stawek operatora),
    • W dowolnym punkcie obsługi kasowej

    Więcej o awizacji gotówki

  • Przelewy krajowe i zagraniczne

    Za pomocą Mojego ING możesz zlecać następujące przelewy:

    Przelewy w złotówkach

    Przelewy w walutach obcych

    Płatności za zakupy internetowe


    Więcej na temat przelewów znajdziesz na naszej stronie

  • Nie pamiętam danych do logowania do Mojego ING

    Potrzebujesz loginu i hasła.

    Login:

    • znajdziesz go w umowie o bankowość oraz w aneksach do umowy  oraz w Moim ING w swoim profilu w sekcji "Moje dane" - "Dane osobiste" - "Login do bankowości"
    • zawiera 3 pierwsze litery imienia i 3 pierwsze litery nazwiska i 4 cyfry, np. jankow1234

     

    Hasło - nadajesz je przy aktywacji Mojego ING. Jeśli go nie pamiętasz lub dostęp do Mojego ING jest zablokowany - nadaj nowe hasło.

  • Co to jest przelew Express Elixir i jakie banki go obsługują?

    Przelew Express ELIXIR to przelew natychmiastowy. Realizujemy go w tzw. ciągłym trybie - 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.

    Aby wysłać ten przelew, wejdź w „Wykonaj transakcje”, kliknij „Czas realizacji” i wybierz „Expresowy".

    Listę banków, do których możesz wysłać ten przelew, znajdziesz tutaj.

    Dowiedz się więcej o przelewie Express ELIXIR

  • Lista placówek bankowych i godziny pracy

    Aktualne informacje o dostępności poszczególnych placówek bankowych znajdziesz w naszej wyszukiwarce.

    Od 7 czerwca placówki bankowe poza galeriami handlowymi są czynne od 10:00 do 17:00. Wyjątkiem pozostaje środa, kiedy placówki bankowe są czynne od 10:00 do 15:00.

    Placówki bankowe w galeriach handlowych (w tym punkty ING Express) pozostają czynne zgodnie z obowiązującymi nas umowami i ustaleniami.

    Wpłaty i wypłaty gotówki w kasach placówek bankowych w galeriach handlowych mogą być dostępne krócej, niż godziny otwarcia tych placówek.

    Masz pytania o nasze produkty i usługi? Dowiedz się bez wychodzenia z domu

    W godzinach 8:00 - 24:00 możesz zapytać o nie naszych specjalistów na czacie – dostępnym na stronie ing.pl lub w Moim ING.

    Jeśli jesteś naszym klientem, w Moim ING znajdziesz też pomoc wirtualnego doradcy – w zakładce "Kontakt i pomoc".

  • Jak teraz się najlepiej z nami skontaktować?

    Zachęcamy do korzystania z Twojego wirtualnego asystenta, którego znajdziesz w sekcji "Kontakt i pomoc" w Moim ING. 

    Jeśli chcesz porozmawiać z naszym specjalistą możesz napisać do nas na czacie lub zadzwonić na infolinię. Czas oczekiwania na połączenie może być jednak dłuższy niż zwykle.

    W godzinach od 10:00 do 13:00 dzwoni i pisze do nas najwięcej klientów, dlatego jeśli możesz, wybierz inną porę kontaktu. Prosimy o cierpliwość i wyrozumiałość.

    Jeśli to możliwe odłóż wizyty w placówce bankowej lub oddziale na później, większość spraw bankowych załatwisz przez bankowość internetową i aplikację mobilną.

    Informacje kontaktowe

  • Co to są limity transakcyjne? Jak je zmienić?

    To limity, które określają, jaką kwotę Twoich pieniędzy można jednorazowo lub w danym czasie wydać lub wypłacić. Dotyczą one kart debetowych, kredytowych i przedpłaconych. Zabezpieczają Twoje pieniądze, bo w wypadku kradzieży karty lub telefonu ograniczają kwotę, którą możesz stracić do czasu zastrzeżenia karty.

    Jak zmienić limit dla karty, przelewu lub płatności BLIK?

    1. Zaloguj się do Mojego ING lub do aplikacji mobilnej
    2. Wejdź do swojego profilu. Wybierz: "Ustawienia" - "Limity"
    3. Wybierz „Limity dla kart”, „Limity dla przelewów” lub „Limity dla BLIKA”
    4. Ustaw nowy limit i zatwierdź go SMS lub PIN-em w aplikacji

    Więcej

Wirtualny Asystent

Najszybsza metoda.
Zaloguj się do Mojego ING.

Zadaj pytanie

Czat

Masz pytania?
Porozmawiaj ze specjalistą.

Rozpocznij czat

Infolinia

Telefon z banku? Sprawdź
czy to nie oszustwo. Więcej

Zobacz numer

Centrum pomocy

Zastrzeganie kart

Formularz kontaktu

Oddziały i bankomaty

Wybierz temat

Jak złożyć reklamację?

W Moim ING

Przez telefon

+48 32 357 00 69 (koszt połączenia wg stawek operatora) - dostępność 24/7

W miejscu spotkańznajdź najbliższe

Pisemnie

Przesyłka pocztowa na adres:
ING Bank Śląski S.A., SCCC
ul. Sokolska 34
40-086 Katowice

Na adres e-Doręczeń

Adres e-Doręczeń naszego banku to: AE:PL-69368-51081-ERVRU-12.
Możliwość przesłania reklamacji na adres e-Doręczeń uzależniona jest od udostępnienia
tej usługi przez Operatora Wyznaczonego (Pocztę Polską).
Dowiedz się więcej o e-Doręczeniach

Masz juz kredyt w ING?

Wszystkie informacje o obsłudze Twojego kredytu znajdziesz tutaj.

Zmiana oprocentowania na okresowo stałe

Dowiedz się, jak zmienić oprocentowanie swojego kredytu

Informacje na temat oferty

  • wyliczenie wstępnej zdolności kredytowej i raty kredytu przez kalkulator hipoteczny
  • czat ze specjalistą hipotecznym
  • infolinia hipoteczna: 32 357 00 65 (koszt połączenia wg stawek operatora)

Masz już kredyt w ING?

  • informacje dotyczące Twojego kredytu: 32 357 00 57 (koszt połączenia wg stawek operatora)

Godziny kontaktu:
pon. - pt.: 8:00 - 20:00
sob. 8:00-16:00

  • Chcesz wysłać polisę/dokumenty do kredytu hipotecznego? sprawdź jak.

  • Infolinia dostępna jest w dni robocze w godzinach od 8:00 do 18:00
  • Informacje ogólne, zlecenia, dyspozycje:
    +48 32 357 00 32 (koszt połączenia wg stawek operatora)
  • E-mail: biuromaklerskie@ing.pl

  • Opóźnienia w spłacie zobowiązań
    +48 32 357 00 88 (koszt połączenia wg stawek operatora)
  • Restrukturyzacja
    +48 32 357 00 76 (koszt połączenia wg stawek operatora)

Godziny kontaktu: 
pon. -pt.: 8:00 - 18:00 

Dowiedz się więcej

  • Infolinia dostępna jest w dni robocze w godzinach od 8:00 do 18:00
  • Zamówienia terminali i pomoc techniczna:
    32 357 47 37 (koszt połączenia wg stawek operatora)


Dane rejestrowe


ING Bank Śląski S.A.
ul. Sokolska 34, 40-086 Katowice

NIP: 634-013-54-75
REGON: 271514909
Kod BIC Swift: INGBPLPW

Sąd Rejonowy w Katowicach, Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego.

Numer rejestru: KRS 0000005459
Kapitał zakładowy: 130 100 000 zł
Kapitał wpłacony: 130 100 000 zł

 

Klienci indywidualni

+48 32 357 00 69

Infolinia czynna 24/7

English daily 8:00-22:00
Русскоязычная рабочие дни 9:00-17:00

Przedsiębiorcy

+48 32 357 00 96

Infolinia czynna w dni robocze 8:00-18:00

 Koszt połączenia według stawek operatora.

Jeśli jesteś klientem
czatuj wygodnie w Moim ING

Rozpocznij czat


Nie jesteś klientem
lub nie masz dostępu do Mojego ING?

Wybierz temat rozmowy